Cuma, Şubat 27

Günün Önerisi..


Sevdim,sevdim,sevdim hepsini çook sevdim ama bu pastel tonlardaki kombinin yeri ayrı ;)



...For Aida Skorupan...




Friendship... for anicaaa

Sandalet,şort, şık bluz çok şeker gözüktü gözüme..cici bir kıyafet olmuş..

waiting for spring

Bayıldım..Tam bizim harikalar diyarının kıyafeti..Çiçekli bluz tam bir rüya! Balenciaga çantanın yeşili de güzel bir yeşil..Hele o tavşana bayıldım! Arkadaşımla benimde tavşanımız vardı ama öldü :(( her tavşan gördüğümde aklıma o gelir! Çook şirin oluyorlar..

Spring Floral

Bu da ayrı şık..çok cici, kibar,sade güzel bir kıyafet..kolye de şeker!

13 yorum:

serrose dedi ki...

Ben de bayildim bir cogunda gozum kaldi :)

uyuz cadı dedi ki...

üf çok güzeller yine ya... Merviş ben en çok kotlu olanı sevdim, sandalet harika

a. gizem dedi ki...

sarı babete bittim yaaa en sondakiii :) bi de en cok 2. kombine bayıldım diyordum ki baktım laliş de sevmiş :)

Merve dedi ki...

* serrosecim benimde hep gözüm kalıyor ne olacak halim bilmiyorum! bu sefer en çok tavşanda gözüm kaldı..;P

* sandalet şeker dimi? lalişko bulcas bu yaz gladyatör merak etme! ;)

* evet evet 2.çook güzel gizoş.. sarı babetinde kurdelesi şirin..zaten kurdele herşeyi tatlı yapıyor bir anda toka,çanta,babet,elbise. :)

merbe dedi ki...

mervecim her zaman çok güzel şeyler buluyorsun ama bu kez hepsi daha da bi güzel gibi geldi gözüme :)
ilk kombin çok şık, tam bir hanımefendi :) ikinci kombindeki gladyatör sandalet ve çanta inanılmaz. tam istediğim gibi accccayip gözüm kaldı :( üç ve dörtteki çiçekliler de tam baharlık.. şu havalar bir düzelse de giyebilsek artık böyle güzel şeyleri.. :(

Merve dedi ki...

sağol merbecim..bende çok sevdim bugünküleri aynen benimde gözüme bir hoş gözüktü :))

yaa öyle! tamam soguk olsun anladık mevsim şartları ama bu kadar da iç karartıcı olunmaz ki!

Z Fashion dedi ki...

Ben en çok mavili kombine bayıldım tam benlikmiş artık yaz gelseee :((

L@L dedi ki...

Bende Gizoş gibi sarı babete hayran kaldım, kurdelesi çok şeker duruyo .)

Merve dedi ki...

*Zcim evet mavili kombin çok şeker..şortu çok beğendim ben!

* babet çook ilgi gördü bugün hakikaten güzel düz bir babete bizde yapıştırabiliriz aslında lalcik ama bu kadar denk gelir mi bilmem :)

AskinAy dedi ki...

tek kelimeyle waauuw!!:))) yani cok güzeller canim yaa hepside birbirinden al beni diyor:))

bernush dedi ki...

ayy bayılazaam yetişin a dostlar :))

Merve dedi ki...

* askinaycım benimde en favorim bugünküler oldu!

* bernush,sormaa bende bu haldeyim gözüm mağazalarda hep polyvore arar oldu :(

dreamitbaby dedi ki...

amanın çok güzeller!!!!