Çarşamba, Eylül 30

Nura'da Sezon Açıldı :) İlk Ürünümüz Sezonun en Moda Kolyesi..


Ne zamandır yeni ürünler yaptığımdan bahsediyordum..
Bu sezon bol bol taşlı,incili,kumaşlı karışık kolyeler çook moda..Ünlü modacıların bunları tshirtlerle,bluzlerle kombinlediklerini çok gördüm ve çok hoşuma gitti..
Bende yapmaya karar verdim..

İlk yaptığım elimdeki malzemelerden oldu, özel yeni malzemeler almadım ama hepsi birbirine çok uydu ve bence çok şık oldu..

Siz nasıl buldunuz? ;) 

Almak için Pasaj'ıma  tık tık ! 

11 yorum:

Moda Gezegeni dedi ki...

Çook beğendim:)

nergisce dedi ki...

harika! simdi pasaja bakim...

Adsız dedi ki...

çok hoş ve asil olmuşşşş canım.ellerine sağlıkk

Merve dedi ki...

* MG, teşekkür ederim :)

* sağol nergisim, pasaj'a sadece kolyeyi ekledim yeni taçları cuma ekleyebileceğim ancak..

* Pearl, bende asil olsun istemiştim ne mutlu bana :) teşekkürler canım!

eylül dedi ki...

Çook zarif olmuş..Öyle beğendim ki..Eline sağlık :))

lale kunt dedi ki...

oyy bayıldım.. özellikle bir tarafta iki sıra inci diğerinde tek olmasına..

ay malzeme alasım vardı günlerdir, yarın uçayım bari. hiç boncuğum kalmamışşş

Syhn dedi ki...

çoook güzel!!

Pinky dedi ki...

Çok moda sahiden bu sene bu tarz. modeli, renkleri, malzemesi herşeyi çok güzel olmuş Mervecim ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

iyi günlerde sağlıkla kullan:)

Stil Direktoru dedi ki...

Enfes olmuş bayıldım canım ellerine sağlık

Merve dedi ki...

* Eylül, çook teşekkür ederim!

* Laliş, oy oyy boncuğu kalmamış kuşun..
ya bir türlü gidemedik senle laliş yaa :((
benimde ihtiyacıım var moncuk!

* Syhn, teşekkürler :)

*Pinky, evet canım hakikaten çook ünlü markalar yapmış bu sene Lanvin,Chanel gibi ve acayip paralara satıyorlar hayret ettim bende! :)

* TatlıCadı,teşekkür ederim, alanlar da inşallah :)

* Stilim Direktörüm, sağol şeker çook teşekkürler!