Cumartesi, Kasım 21

Güzelmiş..


Yazın giyinmek ne güzel..türlü çeşit şey var! ooo kombin yap yap bitmiyor ama kış öyle mi?
kat kat giyinmek zaten hiç sevmiyorum beni çook sıkıyor..kalın yünlü giyemem kaşındırıyor..
işte elbise çizme, tayt ugg sıkıldım.. :( özellikle tayt ugg kombininden..
çook seviyorum aslında bu kadar mı rahat olur..ayaklar sıcacık..tayt da çook rahat ama..
geçen gün Haydinsin de yazdığı gibi Kızılay durumu almış başını gidiyor.. :)
10 yaşında kızlarda dahi gördükçe iyice rahatsız oluyorum..
Alışveriş merkezlerinde 10 kızın 8'i tayt ugg..
Aşağıdaki kombinleri sevdiim..imdadıma yetiştiler :)
Yarın Kpds miz var kuzumla bu akşam görecektim halbuki ama uçaklar İstanbula inemedi yarına kaldı :(

Olsun, gene de görebilceğim! Koooskoooca 15 gün geçti görmeyeli.. ( tabi meşhur giri hırkamı giyeceğim..o kadar süsledik giymeyelim mi? ;)

Öptüm hepinizi,Güzel pazarlar!



3 yorum:

Leah dedi ki...

Ben kışın skinny jean, üstüne şık bir bluz, uzun çizme ve deri ceket kombininden şaşmıyorum. O kadar para verip aldığım ugglarımı da giymiyorum. Allahtan geçen sene doyasıya giymiştim de içimde kalmıyor şimdi. :)

Merve dedi ki...

çok haklısın valla,bende geçen sene bol bol giydim ama çook seviyorum gene giymek istiyorum ama herkesin ayağında anca kar yağacak da öyle giyeceğim bu sene herhalde :)

Unknown dedi ki...

uggylar artık giyilmez.. taklidi gerçeği herkesin ayağında.. insana fenalık basıyor..
ben hamile olarak tayt giymekten gerçekten çok memnunum.. ama hamilelik sonrası sanırım tayt uzun bir süre giymeyeceğim..