Pazartesi, Aralık 21

Birdie Broş..






Ne tatlı olmuş değil mi? e hadi hepimiz yapalım ;)

10 yorum:

Elvan dedi ki...

Çooook şekerrr:)) nasıl yapıcaz mervecim bunu??

Merve dedi ki...

* Elvancım, önce kağıda kalıbını çıkaracağız sonra çıkardığımız kalıpla keçeyi keseceğiz sonra da diğer bölümlerini kesip üstüne dikeceğiz..

resmi büyütüp, kağıdı ekranın üzerine koyarak da kalıbını çıkarabilirsin canım

pofiş dedi ki...

merveeeeecikkkk
bu hafta sonu keçeden neler neler yaptım:)senin cup cake den bilem yaptım:)bundan daa yapicimm:):):)teşekkürler kuzucum...kuşlu yapmıştım bi tane ama bööle kelebeğin üstüne konmuş gbi yapmıştım buna da bayıldım:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

şirin ve güzeller

fotograf penceresinden dedi ki...

minik kuş, tombul kuş :)

stylebyDemLin dedi ki...

çookkk tatlılarrrrr, yapan olursa bana da haber versin lütfen !!!

nergisce dedi ki...

cok cok sekerler:)

zeynep dedi ki...

canım artık birbirimizi düşkün olduklarımızla tanıyoruz,, biyerde kuşlu bişiy görsem aa merve buna bayılır diyorum:)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

yapalım gerçekten.
çok tontiş bişey bunlar:)

Aslı dedi ki...

Benim kuşitom bunun yanında çok zayıf kaldı bu daha bir pufidikmiş:( Ben de birkaç gün önce sarı bir kuş yaptım ama benimki dal gibi maaşallah:) Bir de gözünü elde işledim, Türkan Şoray gibi oldu hehehe:) Dur bu akşam da bundan yaparım, ikisini kardeş kardeş koyarım... Zaten bugün onlaaarca kalıp indirdim, bu gecemin planı keçelere gömülmekti bu dombili de aradan çıkar;)