Pazartesi, Ocak 4

Ah etsy ah..!





Hepsi etsy'nin anasayfasında bugün...çok güzeller değil mi?

16 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

çanta çok sevimli ya :)

Leah dedi ki...

Ne kadar güzeller ya. En sevdiğim renkler. Her şey inanılmaz zarif.

eb dedi ki...

Bende o çantayı çok sevdim,hem sen yaparsın ondan ne var sanki onu yapmakta nie iç geçiriosun (:

Merve dedi ki...

*Zeynepcim öyle öyle :)

*Leah, benimde..pastel tonlar gibisi yok! :)

* Ebi tabii yapılır aslında..dediğin gibi zor değil de malzemesi lazım..;)

eb dedi ki...

Merveciim senind edüşündüün şeye bak hani atölyeni görmesek derim ki bulamaz ama senin malzemelerden daha da tatlıları yapılır (:

fotograf penceresinden dedi ki...

çok güzeller :)

nergisce dedi ki...

etsy beni deli ediyor, hergün mutlaka bi gezinti yapyiorum:)

Syhn dedi ki...

çantaya bittim!!

zeynep dedi ki...

etsy bi şube açsın biyerlerde:)

a. gizem dedi ki...

Aaa kelebekler nefisss :)
mervecim acaba kelebeklerin linki var mi sende bugun baktim anasayfaya ama goremedim .. Simdiden tesekkurler :)

uyuz cadı dedi ki...

ay çok şekerlerrrr

nazpek dedi ki...

Kebelekleri çok severim:))

EbrUgur & Fatih dedi ki...

cok güüüüzel ... bu etsy fena bisey yahuuu! Ah etsy ah ...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

enfesler hatta canım ancak geldim nice senelere kocaman

merbe dedi ki...

ay hepsi nefis bunların...

Merve dedi ki...

* eb, canım bir süre sonra alışıyor insan sanki hep yeterince yokmuş gibi ayakakabı misali :)

*FP, bence dee!

*Nergiscim,canım beni de bakmasam bir eksiklik hisseder oldum :)

*Shyn, bence de en güzeli çanta canım

*Zeynep,istanbulda bir mağazası olsa tüm ürünler olsa uff ne güzel olurdu! :(

*Gizom, canım bir bakayım kaydettiysem vardır :)

*Laliş, senin gibi :)

*Nazpek, bilmem mi biliyorum canım.. :)

*Ebru, çok fena hem de bağımlılık yapıyor..

*Edacım, hoşgeldin..eksikliğin belliydi canım :) sevgiler!

*Mervişim, yaparsın sen :) şemsiyeden sonra inanıyorumm!