Pazartesi, Temmuz 25

Instagram'dan Seçmeler..












Merhaba!

Geçerken uğramak istedim :)

Blog ile pek ilgilenemedim uzunca bir zamandır, blogları dolaşıyorum ama nedense kendi bloguma yazmak içimden gelmiyor, yakında geçer umarım..

Bu aralar sabırla 18 Ağustos tatil tarihimizin gelmesini bekliyorum :))
İşe geldiğim her gün ajandamda kaç gün kaldığına bakıyorum.. Görüldüğü gibi şapkalar bile hazır..
 Yazın çalışıyor olmak hiç motive edici değilmiş! Sıcaklar ise ayrıca bir bunaltıcı.. Şimdiden kışı özledim desem :)

Neyse tatile az kaldı az :) Bu sene kuzumla ege,akdeniz gezisine çıkıyoruz 15 günlüğüne bakalım duraklar neresi olacak bilmiyoruz..:)

Evli ilk yaz tatilimiz olacak ;)

Umarım hepiniz keyfili bir yaz geçiriyorsunuzdur..

Sevgiler!

3 yorum:

Peritozu dedi ki...

Güzel tatiller, iyi eğlenceler :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

merve biliyormusun o panodaki fotoğrafı, yani benim sitedeki fotoğrafı bende bastırdım ve mutfağıma astım:)

Merve dedi ki...

* Peri tozu teşekkür ederim hepimize :)

* :) ne güzel tesadüf ikimizde çok beğenmişiz demek ki zeynepcim :) zaten senin blog da da var :)