Salı, Kasım 25

Mes Cadeux de la France..




  İş nedeniyle Fransa'ya giden müstakbel eşim ;) bana bu güzel hediyeleri getirmiş.. Kendiside babet hastası olduğu için gene çok tatlı bir babet sahibi oldum..Adidas'ın bu modelini bir kere Akmerkezde görmüş beğenmiştim benim begendiğim simsiyahtı bunun iki renkli haline hem de sezonun moda rengi mor olmasına bayıldım...Bu aralar begendiğim seyler tesadüfen bana hediye olarak gelmeye başladı..ya ben şanslıyım ya da bana hediye alanlar benim zevkimi iyi biliyorlar..:) Üstlere gelince eşim gene cicili bicili benimde sevdiğim gibi bluzler almış baharda kot ve babetlerimle şirin kombinler yapmayı düşünüyorum :)  çiçekli kesenin içindede küçük fransız kızların koyduğu lavanta var..çok hoşuma gitti lavanta zaten cok sevdigim bir koku! Son hediyem ise mis gibi gül kokan el kremim..  Kuzumaa blogum vasıtsıyla tekrar zevki için çok teşekkür ediyorum.. 

not: bir de fransız peynirlerim vardı ama yediğim için resmini koyamadım :))) peynir koymak komik olurdu ama değil mi!? 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merve eşinin aldığı cicileri iyi günlerde kullan:) bende babet çok seviyorum özellikle keten olanlar çok rahat oluyor.

Flame dedi ki...

Çok güzel ciciler gelmiş Merve. İyi günlerde kullan...

Merve dedi ki...

Tesekkür ederim..:)) havalar ısınsın diye bekliyorum! ama bu gidisle cok beklerim gibi gozukuyor.. bugün dondum soğuktan..