Pazartesi, Kasım 17

Yumuşacık eller!

Ellerim o kadar kurumustu ki..hemen calıstıgım yerin altındaki eczaneye gittim eczacı kız ( artık gide gele arkadas olduk) gene gönlümü çeldi bana Sally Hansen'ın el kremini önerdi. Sağdaki elinizdeki ölü hücreleri temizliyor ayn zamanda tırnak kenarlarındaki ölü derileri de temizleyerek maniküre yardımcı oluyor. Bu ürünle ellerinizi temizledikten sonra soldaki portakal kokulu kremi elinizi sürüyorsunuz ve yumusacık oluyor. M
arka 18 saat yumusaklıgın korunduğunu iddaa ediyor, 18 saat olmasa da uzun süre ellerinizin yumusak kalmasını sagladıgını                                                            söyleyebilirim :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı fikirdeyim Sally Hansen'in çoğu ürününü kullanıyorum kozmetik bakım da da La Prairie denemeni tavisye ederim.Sevgiler

Merve dedi ki...

Ben de Sally Hansen'ın bircok ürününü kullandım..hepsiden memnun kaldım..La Prairie çok güzel bir marka ama çok pahalı diye biliyorum öyle değil mi?