Pazartesi, Aralık 29

Bebek kokmak kim istemez ki..

  Oldum olası değişik kokular çok severim.. Genelde çiçek kokuları severim, ağır kokular nedense hoş gelmez bana.. ama kiminde de cok hos kokuyor.. tenle ilgili sanırım.. Gecenlerde bir tanıdığım sabun kokuyordu cok hosuma gitti.. Ben de sabun kokularını araştırmaya başladım..Demeter markası ( Yunan Tanrıçasından geliyormuş adı) aromalı kokulara sahip..Pamuk şeker, bebek pudrası, limon, portakal, kurabiye gibi kokular bunlardan bazıları. Türkiye de satısı yok bu yuzden koklama sansım olmadı ama gittigidiyor üzerinden birkaç kullanıcı satıyor yanlız amerika'daki satıs fiyatlarına göre malesef burada pahalı.. Kokularımı bitirince alacaklarımın ilk basında geliyor.. Merak ediyorum siz bebek pudrası kokulu parfüm kullanır mıydınız? 

1 yorum:

Gizem. dedi ki...

denemekten zarar gelmezdi :)