Pazartesi, Aralık 29

Soruyorum..Zara ne zaman indirime gireceksin?

 
 İndirime girmeyen yer kalmadi..! Hatta Beymen, Harvey Nichols gibi devler bile indirime % 70 yapmaya başladı..Burberrys bile girdi.. Ama bizim Zara bir turlu girmiyor..! Herhalde diger faiş fiyatlı mağazalar yanında kendisinin fiyat politikasının en düşük kaldığındandır..Zara da bu durumu iyi kullanıyor.. Yılbaşına kadar indirime girmeyeceğinden adım gibi eminim. Hele şu yılbaşı bir bitsin kendisi sessiz sedasız o hafta içerisinde indirime girecektir. İndirime gireceği gün yağmalanma havasında olacağından o gün gitmemek gerek diye düşünüyorum gerçi beden/model kalmama gibi sorunlarda olabilir..Mango indirime girdiğinde eskiden kasada uzun kuyruklar olusurdu hatırlar mısınız? Bu sene ya kırizden ya da bence modellerinin çirkinliği ve kalitesizliğinden ellerinde kaldı..Nereye gitseniz bol bol ürün var.. Annemde heyecanla fanatiği olduğu Zara Home'un indirimini bekliyor.. Alacaklarını şimdiden gözüne kestirmiş zaten :) Korkma annecim bloglarda çok alışveriş canavarları mevcut benim gibi :)) girdiği saatler içerisinde haberimiz olacaktır..! 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

zarada bazı ürünlerde %30 ındırım varmış gibi birşeyler duydum sanki ama gözümle görmedim ;)

Merve dedi ki...

yelizcim gordum bende bazı urunlerdeki indirimi ama pek birsey kalmamıştı.. benim gözüm hepsinde :P

nazo dedi ki...

Mervecim merhaba,
Canın kalsın diye söylemiyorum ama burada Zara'da %30-50 arası indirim var, üstelik tüm ürünlerde :)
Tanıştığıma memnun oldum !

Merve dedi ki...

yaaa :(( öyle bir cennette yaşıyorsunuz ki devamlı indirim zaten hiç bitmiyor! Biz burada Zarayla yetinmeye çalışıyoruz. Amerika'da öyle markalar var ki zaranın lafı bile olmaz!
Bende memnun oldum ne zamandır takip ediyordum seni bugüneymis kısmet.. :)

Merve dedi ki...

Zara 3 Ocak'da indirime girecekmiş diye duydum dogru mu acaba?

Adsız dedi ki...

Sonunda girdi =(( ama birşey yok! Ayakkabı da numara kalmamış! Alacak gönlüme göre tek şey bulamadım..