Çarşamba, Temmuz 29

Yeni el Kremim: Nuxe Reve de Miel...



Oldum olası el kremi delisiyimdir... ;) Kupkuru bir cildim olduğumdan dolayı mecbur sürekli krem sürmem gerekir yoksa ellerimin kuruluktan yara olduğu bile görülmüştür ( kış aylarında)

Geçenlerde eczaneye girmişken gözüm Nuxe standına takıldı.. çook önceden kullanmışlığım vardı bu markayı memnun kalmıştım ama bayağdır hiçbir ürünü yoktu bende hazır el kremine ihtiyacım var alayım dedim..

İyiki de almışım..kokusu...kıvamı..yapış yapış yapmaması..çok güzel adı bile güzel

Bal Rüyası..
Tavsiye ederim...


5 yorum:

Pinky dedi ki...

gerçekten bal rüyası. içinde %1 akasya balı varmış :) tırnaklarıda besliyormuş. süpermiş :)

Amethyst dedi ki...

bende de nuxe peeling var.İzmir'de güvendiğim bir eczacı tavsiye etmişti ve alalı bir ay olmasına rağmen faydasını gördüm ve çok hoşuma gitti.Sanırım dermologica'nın alt grubuymuş.Diğer ürünlerini de denemek lazım:)

Merve dedi ki...

* Pinkycim güzel hakikaten sevdim bende kiminin kokusu ağır oluyor bunun kokusu da hafif ;)

* Amethyst, bende duydum canım güzelmiş peeling'i hımm bilmiyordum dermologica kullanmadım hiç ama ürünler belli ki güzel en güzeli de doğal olmaları zaten..Murad gibi ağır kimyasal içerenleri kullanmamak lazım diyorlar..

madammoda dedi ki...

Immm ben bu markayı daha önce duymamıştım ama günde en az 3 öğün el kremi süren biri olarak dikkat kesilmeliyim galiba bu ürüne.

Merve dedi ki...

* oo o zaman dene bence de canım ;)