Salı, Temmuz 7

Bugünlerde Ben..



Bugünlerde yoğunum..heyecanlı & stresli...ama bir o kadar da mutlu :)

yook daha düğüne var evet evet nişan telaşı :) bildiniz..


En sevdiklerimizle,ailelerimizle şipşirin bir kutlama olması bizim dileğimiz..

Aslında süslemeye pek de fazla ihtiyacı olmayan bir yerde oluyor kutlamamız ama ben gene de bir, iki yere ufak tefek hoşluklar yapmak istiyorum..Manolya ağacını içinde tealight olan fenerler ve nil yeşili,ekru renkte kurdelelerle süslemek gibi..vs vs..


Tabi çok da abartmak istemiyorum..az öz, az ve bize özel..

Bir iki süprizim daha var ki, eminim herkesin çok hoşuna gidecek ama maalesef burada paylaşamıyorum çünkü t'me de süpriz.. 17'sini bekleyeceksiniz mecbur :)


Vee tabi en güzel süpriz lalişimin bana kendi elleriyle yaptığı birşey...


Çok çook çook tatlı...Bol bol resim çekeceğim hazırlık aşamasında&sonrasında söz! ;)


* Bu arada Asker'e gidecek birine yapılacak güzel süprizler aklınıza gelirse benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

9 yorum:

Pinky dedi ki...

merakla bekliyorum bütün güzel hazırlıklarını :)

Primarima dedi ki...

Ooooo resımlerı 4 gözle bekleyecegım cok merak edıyorum ve şimdiden tebrık edıyorum:)

Stil Direktoru dedi ki...

Şekerim kardeşime yatda eğlence yaptık asker öncesi tavsiye ederim ve balonları havaya uçurduk süperdi.

Adsız dedi ki...

mervişim çok güzel bir haber bu, en kısa zamanda sonuna erersiniz inşallah.
merakla bekliyoruz kutlamayı ve detaylarını :)

Merve dedi ki...

* Pinkycim bende heyecanla yapıyorum bakalım nasıl olacak :) o akşam bol bol resim çeker,paylaşırım artık :)

* Ebru'cum sağol tatlımmm :)

* Hımm, bak balon olabilir canım,çok sağol :)

* Merviş, sağol tatlım hepimiz inşallah :) detayları biter bitmez paylaşacağım tatlım!

birkadin dedi ki...

mervecim :) cok sevindim hayirlisi olsun, ben de yardim edeyim diyecem ama bizimki daha daha sade bisey olacak vehicbir sey dusunemeyecek kadar yorgunum bu alisveris tantanasindan

resimleri ben de dort gozle bekliyorum :)

lale kunt dedi ki...

Ayy hadi bakalım :) Çok güzel olacak eminim Mervişş..

a. gizem dedi ki...

ben de heyecanlandım bak şimdi :) lalişin yaptığı o güzellikten haberim var :P merve nası buldun yaaa... bütün fotoları görmek isterim!!

Merve dedi ki...

* görkemcim,
sağol canım benim..asıl ben yardım edeyim istersen,uzaktan nasıl bir yararım dokunursa :) fikir olur,istediğin birşey olur olur da olur :)

* İnşallah lalişim..aksilik çıkmaz dilerim :) ama kuşlarım flash flash flash olacak eminimmm ;)

* :)) valla gizom,gezdim de gezdim nette,bulduklarımı hep arşivledim zamanı gelince yararı dokundu işte ;) bakalım nasıl olacak maalesef nette gördüğümüz her malzeme bulunamıyor ama en azından fikir sahibi oluyorsun ;) sende istersen gizom düğüne çok fikir buluruz sana muck;)