Pazartesi, Ekim 19

Merhaba & YARDIM!!



Çoook yorgunum...

Cumartesi gecesi büyük gündü 500 kusür kişiyi ağırladık..bitti..biz de bittik ama ;)

Resimleri koyacağım ancak öncesinde şöyle bir bloglara bakayım dedim ki..

Laliş'de güzel bir kampanya gördüm..

Öğretmenimiz Nazomuzu bilirsiniz, kendisinin öğretmenlik yaptığı okulda kıyafet ihtiyaçları olanlar varmış...

Nazomuz onlar için bir çook güzel bir kampanya başlatmış ve yardım etmek isteyenlere vesile oluyor, yardımlarımızın doğru yere ulaşmasını sağlıyor!

Yaşa nazocum..! Sanırım hepimiz biryere yardım ettiğimizde o yardımın gerçekten onlara ulaşıp ulaşmadığından endişe duyuyoruz! Böyle yardımları yürekten destekliyorum benim blog'um vasitasiyla da birkaç kişi de olsa yardım ederse çoook mutlu olurum!!

Detaylı bilgi için nazoya mail atabilirsiniz; nazoyla@gmail.com

Sevgiler :)

2 yorum:

nazo dedi ki...

Mervecim,
Çok teşekkür ederim desteğin ve inancın için..
Beni ne kadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin.
İyi ki varsın canım..

Merve dedi ki...

* Canım beniim ne demek..onlar hepimizin çocukları!
sende iyiki varsın iyi ki bizi haberdar ettin..iyi yürekli nazomuz bizim! muck ;)