Perşembe, Mart 4

Günaydın..



                                                 Şu son günlerde pek iyi hissetmiyorum kendimi..
               Can sıkıntısı işte..blog'a yazmak istiyorum tam yazacağım içimden gelmiyor kapatıyorum..
               Dışarı çıkayım diyorum,hazırlanmaya başlamak üzereyken vazgeçiyorum..
               E bari birşeyler üretiyim diyorum.. kendimde o enerjiyi görmüyorum..
               İçim daralıyor kısacası..

               Hayatta belirsizlikler üzermiş en çok insanı onu anladım..

               Alışık değilsiniz böyle postlara biliyorum ama daha fazlası hakikaten bende yok..
            
               Sevgiler...

               foto
            

18 yorum:

lolipu dedi ki...

sanırım mevsim geçişinden bu durumlar. Aynı şekildeyim. Bahar geliyor, silkinmemiz lazım:))

chunlibeauty dedi ki...

havalardanmıdır nedir bendede bi keyifsizlik var birseyler yazmaya calısıyorum onuda beceremiyorum.. Ztn hastada oldum :S ben daha fenayım.. Umarım bu sıkıntın cabuk gecer..

Merve dedi ki...

*Chunli, evet havanın da etkisi var tabi :) sabah güzeldi şimdi gene kapadı mesela.. Geçmiş olsun canım..Hepimizin sıkıntıları tez zamanda geçsin İnşallah ..

* Lolipu, Baharın gelmesine bende seviniyorum en azından çizmelerden kurtuluyoruz :) ama işte güzel havalarda dertsizsen güzel..;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

seni çok ama çok ii anlıyorum. Çoğu zaman bende kapılırım bu tarz duygulara ama çok sürmez geçer! Sanırım beyin olarak çok yorulmuşsun ve kendini dinlemeye ihtiyacın var.

pofiş♥ dedi ki...

bu durum bana çok tanıdık maalesef:(
sende düzelirsin umarım tatlı kuşum

Merve dedi ki...

*Yetenek Sizin, evet neyse ki çok sürmüyor :) aslında ben küçük şeylerden mutlu edebiliyorum kendimi..karamsarlık pek bana göre değil ama işte bazı günler oluyor ki bende yoruluyorum..
teşekkkür ederim desteğine sevgiler :)

* Pofişim, öyle hakikaten :( sende haklısın pofişim..benim konular biraz değişik ama yani herkesin tahmin ettiğinin tam tersi..bu da durumu daha da güçleştiriyor anlatırım bir ara şeker sana ;) muck!

Burcu Çalışkan dedi ki...

bazen enerji hepimizde iniş çıkışlı oluyor ama belirsizlikler en sıkıcısı. neyse gönlündeki öyle şekillensin herşey merveciğim

Müge Hestbaek dedi ki...

ben de bugün pek bir hüzünlüyüm...

zühra dedi ki...

Sanırım bahar çarpıyor bizi....

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Ahh be Merve'cim, herkes bir şeyleri beklemiyor mu hayatta? Tam belirsizliklerden sıkılmaya başladığın anda hooopp bi fırsat çıkıveriyor karşına;)

nergisce dedi ki...

seni cok iyi anliyorum canim, bir kac ay önce bende ayniydim. simdi gecti gibi cok sükür ama arada bir yine uguruyor, sonra bi bakiyorum memnuniyetsiz bir insan olmusum kendime cok kiziyorum cünkü yasadigimiz bu günün tekrari yok:S
dur simdi bende icini daha fazla daraltmayim kendine iyi bak:) mutlu ol

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben de yaşıyorum canım, her zaman aynı çizgide gitmiyor duygular da öyle biraz uzak kal bakalım kafanı dinlersin hem:)

Merve dedi ki...

*Burcum, evet canım en çok yıpratan bence de belirsizlik..İnşallah canım sağol :)

*Mügecim, bugün birçok kişiden duydum herkes de bir sıkıntı durumu hakim :( du dönemlerde oluyor sanırım bir an önce terk etsin sıkıntılar bizi

*Zühra, olabilir aynı fikirdeyim :)

*Nergisim, sık sık benimde kötü hissetiğim oluyor ama bugün ki bir başkaydı..iyice ıcım sıkıldı..neyse şimdi daha iyiyim..dediğin gibi kıymet bilmek lazım bazı şeyleri düşünüp huzur bularak rahatlatabiliriz ancak kendimizi..Hep beraber çok mutlu olalım İnşallah..

*Zeynepcim, evet biraz blogu özlemek iyi gelecek gibi :)

Nazpek dedi ki...

sıkma canını gülüm bak bahar kapıda

" les minnie'S " dedi ki...

Merve abla blogun süper bayildik!! Bundan sonra seni yakindan takip edecegiz =)

Merci pour ton commentaire :)

Bisous!

Azrâ&Umay

Çağla dedi ki...

aynı ben :) belirsizlik dediğin gibi çok yoruyor. ama huzur varsa; hava gride olsa havam rengarenk oluyor ;) huzur a kavuşman dileğiyle.

mughetto dedi ki...

Ben bu postu kaçırmışım :(
Canım o belirsizliklerin geçip gitmesine bitmesine az kaldı,güçlü ol.
Görüşelim kahve içelim,mucx.

Merve dedi ki...

* Nazcım,sağol tatlım umarım bahar'a dertlerim biter :)

*Les Minnies, bende size bayıldım edin tabii ;)
Bisous aux merveilleux filles!

*Baria, insanın kafasının rahat olması çok önemli..aklında seni yoran birşey yoksa havanın önemi yok ama zaten birşey seni üzüyorsa havalar çok önemli oluveriyor nedense :/

* Mughetto, İnşallah canım..evet bak kahve iyi gelebilir ;)