Salı, Haziran 30

Alacağın olsun Cath :(

Sevgili Cath,

Seni yeni tanıdık..Hayatımıza yeni girdin ama kuzumla ben çok sevdik seni..bağrımıza basma durumu var yani o derece :)
Ancak, sana kırıldık..
Neden dersen?
Kuzum oradayken sen indirimde değildin..
Benim ayakkabılar dahi yarı yarıya düşmüş..
Nedir bu yaptığın şimdi olacak şey mi?
Üstelik seni gördük göreli..başka birşey beğenemez olduk..
İlla Cath..Zara Home bile kesmiyor artık :(

Ama bir kenara yazdık..Neymiş?? Bundan böyle İngiltere'ye İnşallah Temmuz'un ilk haftası gidilmeli ve eşyalar o zamanda alınmalıymış..
Satılan herşeyi o kadar çok beğeniyorum ki..bu aralar Cath'e gideceğim günün hayallerini kurar oldum..

1 yorum:

Güler dedi ki...

Merhabalar,

Ben de aşığım cath ve green gate e.
Ama daha çok cath e.25 kasım da kısmetse İngiltere ye gideceğim.Sanırım Londrada mağaza.Anladığım kadarıyla temmuz ay'ı indirim ay'ı.Temmuz da da gideriz ne yapalım.Bir ayağımız orada olur artık....Sevgiler.