Cumartesi, Ağustos 1

C'est la vie! Mim ;)

Bu mim'in ismi mi böyle bilmiyorum görkemsan öyle koymuş bende sevdim..

Pinky,Lal,Gizo,Pammuk,Haydins isterlerse onları mimledim..ama zorunlu değil isterlerse ;)

1. Hayatındaki önemli 3 erkek ?

Kuzumm, Babişimm, Aslanımm...

2. yaşadığın şehrin dışında sevdiğin 3 şehir ?

Paris, Venedik, Barcelona ( hep romantik yerler nedense ;)

3. En önemli fobin?

Karanlık...Kapkaranlık bir yerde uyuyamam,yürüyemem..Ne kadar uykum olursa olsun uyuyamam sesleri dinlemeye, gölgeleri takip etmeye başlarım..ve kertenkele! alakasız ama 2 yazdır evde sadece bana gözükmesine sinir oldum..korkmaktan öte iğreniyorum..

4. giyim konusunda en çok tercih ettiğin renk?

Ben cevaplamasam da sizler biliyorsunuz zaten Pudraa!
Ama bunun dışında nil yeşili, gül kurusu, bej, krem, lacivert..pastel tonlar kısaca..

1 yorum:

Pinky dedi ki...

bende seni mimlemiştim Mervecim :)

karanlıkta bende uyuamam. kısık ışıkta uyurum. bütün gölgeleri canavar silüetine benzetirim. :)

ayy kertenkeleler. haklısın korkunçlar. geçen yaz minicik bir süleymancığın üzerine bastım karanlıkta. öldü tabi. ayağımda kalın çorap vardı neyseki :) direk çöpe..