Çarşamba, Ağustos 12

Yolcu Ettik Askerimizi...

13:30'da Sabiha Gökçen'den Ankara'ya yolcu ettim kuzumu.. :(
Varmış bile :)
Şimdi yoldadır birliğine teslim olmak üzere..

Ayrılmak zormuş be blog..
Öyle tatil için ayrılmaya benzemiyor..
Bambaşka birşey..
Etrafta yaşı iyice ilerlemiş, son kez bebeğini kucağına alanları gördükçe şükrettim halimize..İyi ki böyle olmadı bizimki dedim..Bin kat zor olurdu herhalde..

Yolda geriye dönerken, yol bir uuuzuuun geldi..İstanbul'u bile sevmedim onsuz..
Artık anne/babası/abilerine de emanetmişim öyle dediler..
Gelince işe aradım ben geldim diye..
Babası eve sığamadım, çıktım dışarı, onun oturduğu koltuğu bile görmek zor dedi..
Çok üzüldüm :((
Neyse, bugün yarın zor.. Ama alışacağım bir şekilde..

Bugün tüm Türkiye'de anneler,nişanlılar,babalar,eşler herkes sevdiklerini askere uğurluyor.. İnşallah hayırlısıyla hepimiz sevdiklerimize kavuşuruz!


* Nişan ile ilgili yorumlarınıza çok teşekkür ederim o kadar üzgün geldim ki..
Sizin yorumlarınızla yüzüm güldü :)

28 yorum:

uyuz cadı dedi ki...

canım miniğim üzülmeee.. bak geldikten sonra yapacaklarınızı düşün, ev kuracaksınız ne kadar zevkli olucak hepsi. gezmekten eşya bakmaktan bacaklarımız zonklayacak, ben sana resimler yapıcam duvarlarını süsleyecek. sonra yastıklar dikicem şirin mi şirin. ikinizin evi olucak ne güzel misss gibi.
hem t iyi bir şekilde yapacak askerliğini, zor yerlere olmayacak di mi? telefonu da yanında olacak, sıkça görüşeceksiniz...
tabi ki ayrılık çok zor ama sen şimdiden dönüşünde nasıl karşılayacağını düşün bence olur mu? :)

Merve dedi ki...

lalişim canım benim evet dediğin gibi öyle düşüneceğim dönünce ne güzel olacak..güzellikler bizi bekliyor diye..evet tabi acemilik bitince telefonu yanında olacaktır o zaman daha rahatız..

hem bu arada elbise dikmeyi öğreniriz di mi seninle??

uyuz cadı dedi ki...

tabi kiii :) kendi diktiğin elbisenle karşılarsın alandan, düşün ne kadar fiyakalı bi durum :)

Merve dedi ki...

of off fiyakamdan yıkılır alan kesin yapmalı laliş :))

yass dedi ki...

ya sekerım ankara'da 45 dk uzagındasın.. ve kısa donem.. uzulme olur mu? bence gayyet ıyı bı yerde.. ve aranızdan boyle bır "askerlık" sorunu aradan cıkacak.. bır omur bır olacaksınız

bokbocesii dedi ki...

Mervecim Allah kavustursun,zaman su gibi aksın gecsin insallah.Muck

Merve dedi ki...

* yass evet canım zaten en güzeli bitecek olması..herkes yapmak zorunda zaten, e birgün yapılmayacak mı? yapılsın bitsin en iyisi.. yok şeker bizim 12 ay Ankara sadece acemiliğe çıktı sonrası meçhul..inşallah o da rahat bir yere çıkar..

*BB, sağol canım teşekkürler..sen de abine kavuş canım en kısa zamanda inşallah :)

sinem dedi ki...

Tekarar Allah kavuştursun.Üzülme bak ilk gün geçiyor bile.Zamanın nasıl geçtiğini anlamıycaksın bile.

иαℓαи dedi ki...

canım benim , benide ağlarrın şuan :((( çok zor ilk haftalar ama daha sonraları alşıyorsun mervecim ...

Hayırlı tezkereler..

Pinky dedi ki...

Allah kavuştursun Mervecim.. gör bak göz açıp kapayana kadar geçicek. hem de yakın sayılır, gidip gelmesi kolay. sonrası da yine yakına çıkarsa daha güzel olur. üzülmeyin, güzel şeyler düşünün. kavuşunca hepsi geçecek :)

abssy dedi ki...

Selam mervecm
blogunu bir süredir zevkle takip ediyorum.enterasan bi sekilde hayatlarımızın parallel gitmesiyle de postlarında kendimi buluyorum :)
gecen ay nisanlandım senin gibi..bugün de "canım"ı askere gönderdim. (ankaradan istanbula kısa dönem olarak..)
umarım en güzel sekilde vatani görevlerini tamamlayıp ,dönerler..
ve umarım bu süre hepimiz için kolayca uçup gider..
sevgiler

Ful yaprakları dedi ki...

Nisan'ın 12'sinde sevgilimi uğurladım bende..
zaman çok çabuk geçiyor sakın kendini üzme canım..
güçlü dur, ve gün sayma çünkü sayarsan asla geçmez:))

Merve dedi ki...

* Sinemcim aynen öyle şimdiden hesaplamaya başladım..izin almaz ise 11 ay 18 gün acemilik kaldı vs vs diye :) teşekkür ederim canım!

* Nalancım,bende öyle olduğunu tahmin ediyorum herşeye alışıyor insan mecburen senelerce ayrı kalan insanlar var bende alışacağım :) sağol canım desteğine!

* Pinky, açtım kapadım ama geçmedi :) yok yok biliyorum seneye bugün ne çabuk geçti deriz inşallah! evet en güzel gün döndüğü gündür herhalde!

*abssy, hakikaten çok enteresan :)
beraber nişanlandık,beraber askere gönderdik öyle mi? üstelik sen istanbula ben ankaraya :) gel yer değiştirelim :)) Canım inşallah tüm askerlerle birlikte bizimkilerde rahatça görevlerini tamamlar sevdiklerine kavuşurlar!

*Fulcum, evet güzel bir öneri! saymamak en iyisi..yoksa say say bitmez! bende ilk günlerin zor geçeceğini tahmin ediyordum zaten,herhalde öyle de geçecek ama sonra iş güç, hazırlanacağım sınavlar derken oyalanırım herhalde..Size de hayırlı teskereler! Çoğu gitmiş azı kalmış zaten ne güzel! :))

mugemmell dedi ki...

Allah kavuştursun, ne diyim? hiç de bilmem ne denir!
Çok güzel olmuş bu arada nişan fotolarını yeni gördüm Mervecim, detaylar müthiş... çok hoş şeyler yapmışsın... bayıldım...
Bu arada sorun genel bir sorunmuş, yapıcak bişey yokmuş, tek çare beklemekmiş... Onurius konuyla ilgili bişeyler yazdı sağolsun, ben de ondan duyduklarımı satıyorum sana... :)

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

canım okurken aklıma aşkımı gönderdiğim gün geldi...Zor bilirim anlıyorum seni ama allah veriyor sabrını...İyi bir yere gitti inşallah rahat yapacak askerliğini...İçini hep ferah tut dua et bol bol yapacak başka bişeyimiz yok...Allahım tüm askerlerimizi korusun hayırlısıyla dönmelerini nasip etsin...Senin kuzun da benim kuzum da tüm askerler gibi allaha emanetler...

Allah kavuştursun canım...Sevgilerle...

gorkem dedi ki...

canim beniiim, mervecim, bak lalecim ne guzel demis, kesinlikle o donunce neler yapacaginiza bak, planlar yap, bazen iyi geliyor insana ozlemek, kiymetini bilmek, biliyorum bu cok uzun bi sure ama cok sukur guzel bi yerde, eminim ki sonra da guzel bi yerde olacak, bi telefon kadar uzak olacaksiniz, gul gul gul bakiiiimmm :))

nergisce dedi ki...

canim mervos sayili zaman cabucak ucup gider Insallah...

ferulago dedi ki...

Şimdiden Allah kavuştursun. Sayılı gün çabuk geçer, üzülmeyin. Ben de kocamı bu dönemde yollamıştım. Gitti de geldi, 3 yıl geçti bile :) Polatlı güzel bir yer, sıcaklarda biraz bunalacaklar sadece, bir de hasret tabii, 18 gün kalacaksa zaten hiç sorun olmaz :)

Prima Rima dedi ki...

Allah kavustursun...

Abuk Kraker dedi ki...

Sayılı gün çabuk geçer Merve.
Hayırlı teskereler.

Rosewell dedi ki...

Allah kavuştursun, Allah başka ayrılıklar yaşatmasın kimseye...
Asker arkasından ağlanmaz Mervecim. Böyle derler büyükler. Sayılı gün hayırlısıyla geçecek inşallah. Babayada söyle o kadar kendini yıpratmasın. İnşallah acemilikten sonrada yakın ve rahat bir yere çıkar kurası. Lalenin dediği gibi sevgilin geldikten sonrasını düşün bu sana iyi gelecektir.

esra dedi ki...

Mervecim maillerini kontrol edermisin sana bir mail attım :)

a. gizem dedi ki...

Allah kavuştursun mervecim hiç sıkma canını, kısa dönem hakkari şırnak van vs duydum o kadar cokkk..sonuçta vatani görevini alanı olan eğitimle birleştirecek, onun için de güzel bir tecrübee :) seneye bu vakitler evlenirsiniz siz şeker... hızla geçecek günler :)

KIRMIZI dedi ki...

cok uzmemeye calis kendini... 3 sene once biz de ayni durumu yasamistik, en zoru ilk haftasi... sonrasi bi sekilde oluyor... sonra hatirlayip gulersiniz birlikte... insallah ankarada kalir, haftasonlari fln rahat rahat gorusursunuz... boyle bi ayrilik bi iliskiye o kadar cok sey katiyor ki... bunu sakin unutma... sevgiler...

Lady DeCupcake dedi ki...

Merve, Allah kavuştursun. Hislerini az çok anlayabiliyorum ama sizin ilişkiniz resmiyete bile dökülmüş eminim daha çok etkiliyordur. Uzun dönemin rahatlığı sanki bir yere çalışmaya gitmiş gibi olması işte, umarım acemilikten sonrada Ankara gibi yakın ve güzel bir yerede düşerde haftasonlarıda olsa yinede bol bol görüşebilirsiniz.

ozℓєм dedi ki...

allah kavuştursun mervecim. çok çabuk geçsin zaman, hemen kavuşun birbirinize ;)

e hali dedi ki...

Allah kavuştursun, günler su gibi aksın gitsin inşallah :)

JustMakeup dedi ki...

Allah kavuştursun.. Sayılı gün çabuk geçer merak etme, döndü diye yazısını da okuruz inşallah en kısa zamanda..