Cuma, Aralık 10

Cuma..


Şu yağmurlu Cuma gününde..sıcacık evimde olsam..
Elimde limonlu,ayvalı ıhlamurlu çayım..yanımda yeni kek kalıbımla yaptığım havuçlu kek..
Ve ne zamandır merak edip sonunda okumaya başladığım yeni kitabım.. :)

Sürekli eve çiçek almaya heveslenip ama bir türlü bakamayan ben şu aşağıdaki kurutulmuş lavantaları kapımıza assam ;)



Kuzumu sevsem doya doya..Şu şirin bulut yastık beyaz kanepeden bana göz kırpsa.. ;)





Bu yazı sürer de sürer.. Neyse herkese keyifli bir haftasonu dilerim..
Sevgiler
 ♥  

19 yorum:

nazo dedi ki...

Ne güzel yazmaya başladın.. Yarına az kaldı Mervişş :)
Güzel geçsin hafta sonu..

Merve dedi ki...

nasıl seviniyorum yarın cumartesi diye anlatamam nazocum.. :))
Hepimizin çok keyifli geçsin inşallah..
:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

mutlu haftasonları :)

pofiş♥ dedi ki...

mervişim bu gece sizin evinizdeydim rüyamda:)

Merve dedi ki...

Teşekkür ederim Ahu'cum..
hepimize :)

Merve dedi ki...

* Pofiş, aa :) hayırdır inşallah.:)
evlenince kesin bekliyorum tatlım :) yakına geleceksin ya :)

lale kunt dedi ki...

ayyyy o buluta bittim bennn nasıl şirin nasıl şirin. keşke bende de olsaa

Merve dedi ki...

* Aynen laliş, yapamayız di mi? :((

lale kunt dedi ki...

yaparık :) biz yine başladık yaparızlara yanlız :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

merveee hoşgeldin tekrar aramıza :)) evlilik sürecince herşeyin istediğin gibi gitmesine ve 1 kare gelinlikli haline bayıldım :)) keyifli bir h.sonu diliyorum sana

cido dedi ki...

aynı temennilerde bulundum bendebugun blogum da :) demk tek bend eğilim bu duygularda :) sevgiler

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

o seker bulut nasi guzel oyle...

Deli Anne dedi ki...

ben de isterim ben de:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

yeniden yazıyorsunya öyle mutlu oluyorumki seni okudukça..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Limonlu, ayvalı ve ıhlamurlu çay :) süpermiş ya... Biz de ofiste içeriz usul usul artık...

Abuk Kraker dedi ki...

yastık çok ciciymiş merve :)
mutluluklar diliyorum.

tarih84 dedi ki...

oy oy oy her bir kare ayrı güzel,lavantayı sevmezdim yumuşatıcı olarak kullanıldığından beri evde isyan bayrağı açtım, keskin kokusuna karşıyım lakin lavanta kurusunun buy kadar güxzel bir obje haline gelişi baya etkiledi.

yass dedi ki...

gordugum her sey cok guzel

Derya dedi ki...

Merhaba Mervecim, seni çok tebrik ederim, çok güzel bir gelin olmuşsun,sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum ikinize. Sevgilerimle.