Perşembe, Aralık 9

Konsollar..


Orijinal bir konsol bulmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum artık...
Evi dekore ederken yatak odasına ve girişe hep değişik birşey aradık..ama bulamadık..
Sonunda yatak odasına laura ashley'nin  beğendiğimiz bir modeli yaptırdık
Giriş'e ise anneannemin eski bir konsolonu nil yeşiline boyayıp koyduk..kulplarını da değiştirince çok şık oldu. Hem canlı bir renk oldu gördükçe hoşuma gidiyor,.hem de anneannemden hatıra olması ayrıca güzel :)

Yukarıdaki konsolları'da decor 8'de gördüm bu sabah..
Paylaşmak istedim sizlerle..Resimlerdeki gibi  eski konsolları istediğiniz renklede boyayıp, kulplarını değiştirip bambaşka bir hale getirebilirsiniz.. Kahverengi olan mavi kuplarıyla nasıl  da değişmiş değil mi?
Hadi fikir olsun hepimize.. :)

5 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de birden fazla görev yükleyenlerdenim konsollara ,o nedenle gönlüme göre bir şeyler bulamayınca Laura Ashley'den kopye çekmiştim :)

Merve dedi ki...

Colette,
Bende öyle yaptım laura ashley duymasın ;) ama hem türkiye de yapılıyorlar hemde normal fiyatının 3 katı. Yaptımak en iyisi :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nasıl merak ettim ben şimdi o nil yeşili konsolu:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Oldum olası konsol severim bunlarda çok güzelmiş

Beetle dedi ki...

ya seninkileri de görebilelim ama eminim bütün bu resimdekilerin 100 katı güzelliktedir ::)