Salı, Aralık 7

Merhaba :)


Çok şey değişti hayatımda..
Hiçbirini yazamadım, paylaşamadım sizlerle..
Öyle çok şey var ki yazacak, anlatacak nereden başlasam bende bilemiyorum.. :)
Yoğun bir iş hayatına başladım evlilik öncesi, bu yüzden tüm evlilik hazırlıkları çok koşuşturmalı geçti benim için.
Ama çok şükür herşey istediğim gibi hatta istediğimden de güzel oldu..:)
Düğün günü hiçbir aksilik yaşamadım..Normalde çok stresli olan ben, bu süreçte hiçbirşeyin çok üzerinde durmamayı,oluruna bırakmayı öğrendim! Meğer hayat böyle daha kolaymış.
Sizin çok üzerinde durduğunuz detaylar kimi zaman öyle önemsiz olabiliyor ki..üzerinden zaman geçince ne siz, ne de kimse hatırlamıyor..boşu boşuna strese girmiş oluyorsunuz ( evleneceklere tavsiye 1 :)

Düğün fotoğrafları yeni yeni toplandı..birçok farklı kişi tarafından çekildiğinden anca birleştirdik :)
Henüz evde  basılmış fotoğrafımız bile yok..bu konuda çok tembelim :)
aslında bir an önce onları toplarlayıp,en sevdiklerimi bastırıp bir albüm yapmam lazım..
Bazılarını da burada paylaşırım kına gecesi detaylarını,düğün detayları vs..

Ne kadar anlatacak şey var.. e tabi aylarca hiç yazmaz isen böyle olur :)
Hepsini bir yazıya sığdıramam tabi ama artık çok özlediğim bloguma yeniden dönmek istiyorum..
Önce biraz tema değişikliği,sonrada bunca zamandır olanları paylaşmalıyım :)

Hadi bakalım hoşgeldim yeniden blog :)

Hepinize sevgiler!


21 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşgeldin canım paylaşıcaklarını sabırsızlıkla bekliyoruz;)

NlyStyle dedi ki...

dün akşam aklamı geldin nerelerde diye düşündüm ve şimdi yeni yazını görünce bi sevindim. mutluluğun daim olsun tatlım. rüya tasarımların gibi bir hayatın olsun. sevgiler...hoşgeldin

pofiş♥ dedi ki...

hoşgeldin mervişim

tecrübelerine çok ihtiyacım var:)

özellikle de rahat olma konusunda:(

nazo dedi ki...

Merviş bence de artık gel ve de gitmeeee ;)
Özledik seni..

Merve dedi ki...

* Sessizce, teşekkür ederim :) bende bir an önce paylaşmak istiyorum :)

* MYT, çok teşekkür ederim..hepimiz çok mutlu olalım inşallah :)

*pofiş, canım benim evet bak sakın stres yapma..oluruna bırak :) o güzel günlerin keyfini çıkar..öncesi de sonrası da çok güzel çünkü ..

tarih84 dedi ki...

teman daha pozitif olmuş, bloğa girince renkle riçimi açtı.hayırlısı olsun, Allah mutluluğunuzu hiç eksik etmesin.çeyiz hazırlık döneminde güzel şeyleri bizlerle paylaşıyordun yarıda kaldı devamını paylaşmanı bekliyoruz. sevgiler:))

L@L dedi ki...

Mervişim hoşgeldin çok özlettin kendini. Anlatacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum, çok öptüm seni!

oytunla hayat dedi ki...

hoşgeldin tekrar...
dönmene çok sevindik :)

Adsız dedi ki...

Özledik şeker:))Seni buralarda görmek güzel.

lale kunt dedi ki...

merviş gelll gitme artık çok özledim ben yazılarını

yıldız dedi ki...

Hoşgeldin tekrar,hayırlısı olsun,Allah mutluluğunuzu daim etsin.

ezelkizinodasi dedi ki...

yeniden hoş geldin sefalar getirdin :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Darısı bana olsun merve:) ben de stressiz olmak istiyorum:S:S
Hoşgeldin detayları merakla bekliyorum:)sevgiler

aşgaane dedi ki...

hoş geldin canım:) kına geceni, düğününü çok merak ediyorum ve gelecek postları sabırsızlıkla bekliyorum;)

MeRvE dedi ki...

Hoş geldin seni ve yazılarını merakla bekliyorum :)
Her gün ziyaret ettim blogunu acaba geldimi geldimi diye :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

canımmmm hoşgeldin çok da uzun oldu ama:)
çok özledim seni:)

nergisce dedi ki...

hosgeldin mervecím, anlatacaklarini merakl bekliyorum:)

zeynep bayram dedi ki...

hoş geldin canım bidaha bizi bırakma:))(zeyno)

vintage peony dedi ki...

Hoşgeldiiin :)

mercan dedi ki...

sonunda döndün:) merhaba hoşgeldinnn merve

win-dy dedi ki...

blogunda gezinirken keyifleniyor insan.. ve farklı hoş fikirlerin , paylaşımlarının da devamını ilgiyle bekliyorum..