Perşembe, Haziran 11

Bu mu? Bu mu? Bu mu?


İtiraf ediyorum Laura Ashley hayranıyım :) Herşeyi almak istiyorummm!
Çook seviyorum tarzını, pastel renklerini içinde kaybolup gidiyorum..Buradaki mağazaları gittikçe küçülüyor maalesef :(
Şimdi benim kuzum ingiltere'ye gitti orada Trafford diye kocaman bir alışveriş merkezi varmış..internetten baktım hakikaten süper yok yok..2 günde gezemedim diyor..
Laura'dan beğendiklerini gönder alayım diyor..Ama pound olarak ucuz gibi görünse de çarpı 3 yapınca hakikaten hepsi pahalı..O yüzden kendimi 1 tane ile sınırladım..
İçlerinden sadece bir tane seçeceğim yardımcı olur musunuz? sizce hangisi? İşte şeçeneklerim;
- Kelebekli, duvara yapışan notluk üstüne resimler koyup mutfağa koyarım çook cici olur gönlüm bundan yana :)
- üstü incili,kurdeleli mücevherlik..
-Home Sweet Home yazısı şeker ama kararsız kaldım çok mu özenti gibi durur?
- Kuşlu tuzluklar..
- Gene incili şirin mücevher kutusu..
- Kelebekli tepsi
- Kuş tealight

Hangisi sizce??

18 yorum:

lale kunt dedi ki...

bence birincisi :)

Merve dedi ki...

bence de birinci laliş :)

nazo dedi ki...

Notluk ve tuzluk.. İkisi de çok tatlı, aslında tepsi de güzel :))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Notluk güzel Mervecim ama tuzluk da güzel:)

Prima Donna dedi ki...

Notluk derim ben 2. şansı da tepsiye veriyorum. En orijinalleri onlar diğerleri heryerde bulunabilecek şeyler. O kadar para vermişken değsin;)

Adsız dedi ki...

bence 1. çok hoş kesinlikle onu al derim !!

Hi Spring Time dedi ki...

duvara yapışan notluk çok şeker durur her baktıgında mutlu olursun (:

Avon Dünyası dedi ki...

İncili şirin mücevher kutusu :)

Jojee dedi ki...

kesinlikle kelebekli olan:)

babyangel dedi ki...

notluk süpermiş:)

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

bence de 1. hatta bir tane de banaaaa

Primarima dedi ki...

Kesinlikle kuş derim:)

Pinky dedi ki...

bence de birinci çok güzel :)resimlerini asarsın şirin olur.

caramel macchiato dedi ki...

notluk veya incili mücevher kutusu! çok şirinler :)

birkadin dedi ki...

yazini okumadan once kendi kendime seciyordum, o notluk icin ayy mutfakta olsa ne guzel olur diye gonlumden geciriyordum ki sen de onu yazmisin, benim de oyum ondan yana :)

Unknown dedi ki...

hepsi çok güzeller..

Adsız dedi ki...

:)) Herkese muhalefet olucam ama ben tepsiyi çok beğendim... Ama hepsi de çok güzel..

Merve dedi ki...

* nazocum hepsi güzel hepsini alalım :)

*KG, aynı fikirdeyim canım tuzlukla notluk arasında kaldım ama tercihim notluk oldu gene :)

*Primacım katılıyorum..diğerleri hatta daha da ucuza bulunur burada ama notluk sanmıyorum :)

*Pinkcim, bende bayıldım!

*Kiraz Prensesi, bende öyle dedim nişanlıma ben bakar bakar mutlu olurum sen onu al diye :))

*Avon Dünyası,aslında kutuyu da beğendim canım ama notluk ağır bastı bir de çook beğeni alınca kararım ondan yana oldu..

*babyangel, bende bayıldım ne şeker di mi?

* Caramel, bende bayıldım canım onlara :)

* görkemcim, hehe bende aynı şeyleri düşünmüştüm doğru amaa ondan :)

*Esracım sorma hepsi güzel yani ben gitmiş olsaydım ooo delirirdim iyiki gitmemişim diyorum ;)

*Elvancım, tepsi de takımı onun canım kenarında mavi kelebek vs olsaydı onu da tercih edebilirdim :)