Cuma, Haziran 12

Mutlu Haftasonları.. :)

Sevgili Blogdaşlar,

Koca bir haftayı da geçirdik..Gelsin haftasonuu! Gerçi kuzum olmayacağı için buruk geçecek ama olsun uyuyabilecek olmak bile yeter..

Hava da bozdu ama olsun :) Birçok yerde indirim var durmadan kampanya haberleri geliyor cebe ama olsun :)

Olsun yani herşey güzel olsuuun :) Çook öptüm..saçmaladım farkındayım ama bir an önce arkama bakmadan eve dönmek istiyorum ondandır..!
Bol bol gezin,eğlenin pazartesi bizimle de paylaşın!

Sevgileeer!

7 yorum:

bernush dedi ki...

ah merviş ne şanslısın cumadan tatile çıkıyosun,allaha banada böyle güzel bi iş nasip etsin

Merve dedi ki...

canım inşallah bernacım :) bana da sabah 10 akşam 4 bitiş olsun :))
çok abarttım di mi?

Pinky dedi ki...

iyi haftasonları, iyi dinlenmeler.. :)

Seddosh dedi ki...

iyi haftasonları Mervecim:) Ben de kocitodan ayrılıyorum b hafta özleyecem 15 gün kadar:) Ayrılıklar olsun ama kısa olsun inşallaaaaaaahh:)

GAMZELİ ANNE dedi ki...

İyi haftasonları canım sevgiyle kal...

bernush dedi ki...

mervecim belkide insanların en verimli çalıştıkları saatler sabah 10dan 16ya kadardır :)

lale kunt dedi ki...

merviş çalışıp kazanmayınca harcanmıyo da.. bi de öyle bakmak lazım, yoksa istinye parka gidemezdin hergün :))