Pazartesi, Haziran 22

Gunaydın...

Hepinize Günaydın :) Nasılsınız? Dilerim güzel bir haftasonu olmuştur herkes için :)

Benimde güzel geçti, cmt,pazar her iki günde akşamları katılmamız gereken mezuniyetler vardı onlara katıldık :) Birine yeni Machka elbisemi diğerine de Otim'den aldığım nil yeşili elbisemi giydim ikiside çok güzeldi ama foto yok :( nedeen çünkü ben unuttum!
Neyse artık bir daha ki giyişime ;)

Birde kuzenim'in töreni için şapka arıyordum ya..elbisesini aldım :) resmini muhakkak koyacağım çünkü altına giyilecek ayakkabı için fikirlerinize ihtiyacım var!! :)

Çook öpüyorumm sizlerii!

Birde bloğumun sanki yazım yeri tek colon darmış gibi geliyor son zamanlarda gözüme siz ne dersiniz? kocaaaman beyaz yapayım mı? yoksa iyi mi? :)





9 yorum:

Pinky dedi ki...

günaydın mervecim; :)

blogun böyle güzel. yazım yeri normal bence. güzel duruyor yani böyle

uyuz cadı dedi ki...

canım benim haftasonumu oku, çok sıkıcı üfff. aa senin mezuniyet vardıııı t'niiin :)) nasıl unuttum, ağladınız mı? :))
bloğun güzel, ben de benimkini değiştirmek istiyorum yaa orta yazı alanı bence de dar gibi geliyo gözüme. böyle geniş geniş daha güzel oluyo di mi Merviş? Öyle mi yapsak? Ama seninkisi güzel böyle, sadece ortası daha geniş olsa...

Merve dedi ki...

* Günaydın Pinky :)

aslında rengini, kuşu vs çook seviyorum sadece yazım yeri biraz daha büyük sizlere okuması daha rahat olur gibi geliyor bana :)

* Okuyorum hemen laliş? neden ne oldu şeker? ağladık sorma okula veda etti :( konuşması vardı tüm okulu temsilen duygu dolu anlar yaşadık şeker :(
aynen laliş! evet dar ikimizinde tek kolon..evet yapabilir miyiz laliş? herşey aynı kalsa sadece o beya bölüm 2 veya 3 kolona çıksa oluy mu?

uyuz cadı dedi ki...

canım kocaya sorucam akşam :)

Merve dedi ki...

:)) Tamam şeker, çok çok teşekkürler!

Jojee dedi ki...

canım Günaydın:)
benim haftasonum çok yoğun ve yolculuk dolu geçti:)
Ben blogunu böyle beğeniyorum aslında:)

nurdan dedi ki...

tünaydın:):))blogun güzel ama değişiklik yapma isteğin doğduysa yap bence:)içine sinmezse değişirsin yine:))))

Yeliz dedi ki...

merve günaydın, benim son zamanlarda işlerim çok yoğun blogları gezme fırsatım olmuyor:( yorumunu görünce geldim:)

blogun bu hali iyi gibi istersen azıcık genişlet sen bilirsin:)

sevgiler

Merve dedi ki...

* Jojeecim, ne güzel yolculuk gibisi yok gezmek nereye olursa olsun keyifli :)) bende memnunum şeker ama yazı karakteri küçük büyüsünde gözleriniz yorulmasın ;)

* nurdancım, sorma o istek 2 ayda bir bana geliyor bu kaçıncı değiştirmemdir kimbilir..değişsince daha çok yazma isteği geliyor ondan aslında :)

* Yelizcim, tahmin ediyorum canım hem blog hem işler cidden zor yetişmek :) evet canım azıcık genişleticem o kadar muck :)