Çarşamba, Nisan 15

Kolye Yaptım Ben ;)












Ne zamandır taçlar yapıyorum biliyorsunuz...Taç yapmayı çook seviyorum meğerse ne kadar değişik taçlar yapılabilirmiş...
Aklıma gelen her orijinal fikri yapmaya çalışıyorum..tabi bu söz hazırlıklarıyla biraz ara verdim ama yaz kreasyonumu oluşturmaya devam ediyorum bir yandan da...
Bu arada da boş durmadım bu şeker kolyeleri yaptım.. :) dantelli olanlar beyaz, krem ve bej tshirtlerle süper duruyorlar..
Umarım beğenirsiniz..detay için yandaki pasaj kutuma tık tık ;)
Tshirtlerle de çekip koyacağım en yakın zamanda ;)

10 yorum:

lale kunt dedi ki...

çok güzelller bunlar zaten bayılmıştım bi daha bayılıverdim :))

bernush dedi ki...

ellerine sağlık canım,benim tarzım değiller ama tişörtün üstünde nasıl duracağınıda çok merak ettim.

Adsız dedi ki...

adaş çok beğendimmmm... çok şeker olmuşlar...

nergisce dedi ki...

harika olmus mervecim, insan yaptikca ilerliyor:) 3nr. süper:)

L@L dedi ki...

Merviş kolyelerine bayıldımm harika hepsi tatlım! :)

Primarima dedi ki...

ellerine sağlık ne degısık olmuslar:)

KokoSh dedi ki...

çok güsel olmuş.bn o parçalrı bulamadım işte hatta bgn aradım kumaşçılarda mı satılıyor?

Merve dedi ki...

* laliş, beğendinn mi? sevindim ;)

* bernacım, güzel duruyorlar hep çekeceğim çekeceğim ama işin içine fotoğraf çekmek girince ben kaçıyorum.. ;P

* sağol canım merviş, değişik işte güzelliği orada aslında!

* nergiscim, teşekkürler..evet dediğin gibi daha çok vaktim olsa keşke.. bazen yere yatıp tüm malzemeleri üstüme örtüp boncuklar, kumaşlar, taşlar onlarla oynasam diye geçiriyorum içimden.. oyun havuzu vardı ya onun gibi.. ;)

* merviş sağol canım :)

*Primacım, çok sağol.. ben romantik cici bici kıyafetleri seviyorum da ondan hoşuma gidiyor eskiye dönük şeyler yapmak..

*cdm, güpür satılan yerlerde satılır sanırsam..bizim evde vardı hazırda belki 5 senelik ondan bilmiyorum canım nerede ama güpürden yaka diye ararsan bulursun bence..

KokoSh dedi ki...

saol şekerim:9

Merve dedi ki...

* rica ederim :)