Cuma, Nisan 24

Şeker misin Sen?


Şeker misin nesin? Sabah sabah gene kendini sevdirdin..

5 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Başlığı görünce buyrun benim diyesim geldi. Şeker Pembe ayakkabılarda çok şekermiş...

lori dedi ki...

evet evttt sekerr cunkumm seker pembesiii. su Lalis'le senin esyalarla konusma huyunuza bitiyom ben ya! esyalarla aralarinda duygusal bag kuruyo bu iki tatli cadi!
mucx

Merve dedi ki...

* haha :) evet uygun! plastikten gibi geldi bana ama şekerler hakikaten!

* Loricimmm..evet sevdik mi konuşuyoruz, ben dolabı açınca da konuşurum işte bugün hanginizi giyeyim söyleyin bakayım diye..inanırmısın cevap veriyorlar :Pp

Muck,canımmm

lale kunt dedi ki...

Ay çok şekerrr! Yerim ben onu jelibon niyetine.
Lori ne komiğiz di mi? Ama biliyo musun bunu biri söyleyince farkediyorum hep, yoksa bana göre çok normal yani alışmışım ya :)

Merve dedi ki...

* hehe valla jelibon :) ya ben bu Lori'ye alışamadım aklım hep eskisinde..Lori kim diyesim geliyor ;)

konuşmadan olmaz di mi laliş? duygusal bağ kuruyoruz biz onlarla :)