Perşembe, Nisan 30

İyi Tatiller & Bir Fikir!


Malum yarın İşçi Bayramımız ve TATİLİİİZZ :)) Birçok kişi bugünden tatile gidiyor keşke bizde birşeyler ayarlasaydık diye düşündüm bugün :( ama olsun başka projelerim var bu 3 günlük tatile dair! ;P
Hepinize mutlu, bol bol kahkaha dolu bir tatil diliyorum.. :) Pazartesi görüşmek üzere !
** Unutmadan, bizde bilekliğimize kıyafetimize uygun bir kurdele bağlayarak, kolyeye çevirebiliriz aklınızda bulunsun ;) fikir vermeden gitmek olmazdı..
Muucckk Kızlar :)

8 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Merviiş süper fikir, babaannemin ucu kopmuş kolyesi vardı daha dün düşündüm napabilirim bunu diye, imdadıma yetiştin! Teşekkür ederim şekercim ;)

nergisce dedi ki...

cok seker bu:) yapilisida kolay

Merve dedi ki...

*Z^'cim :) öyle mi çook sevindim şeker! güle güle kullan o zaman ;)

* şeker di mi nergis? ama böyle sallantılılardan olunca güzel bence charm bileklik diyorlardı bir aralar çook modaydı..

a. gizem dedi ki...

ben bundan yaparımmmmmmmmmmm :))

Prima Donna dedi ki...

insan bazen bakan kör olabiliyor. kurdeleli kolye işte demiştim. Okuyunca heeeee dedim:) doğru ya kullanmadığım bilekliklere bi bakayım ben:)

L@L dedi ki...

Merviş kolye çok şekermiş yapmalıyım bundan bitane :) Güpgüzel bir hafta geçirmeni diliyorum arkadaşım.Çok öptüm seni :)

Merve dedi ki...

* yap bence de gizom sefan olsun!

* hehe bende göremem bazen aynen :)

* Lalcim sağol canım, inşallah güzel olsun bu hafta :)

Yeliz dedi ki...

merve bunu bende bir yerden bulup kaydetmiştim çok şeker yapmalı:)

sevgiler