Çarşamba, Nisan 15

Ne zor işmiş arkadaş! :)


Herkese Gunaydin..Nasılsınız bakalımmm? Neler yaptınız dünden bugüne?? ;)

Asıl söyleyeceğim şuydu postumun nedeni , valla zormuş evlenmek... direk söyledim işte!
daha o aşamaya gelmememize rağmen..:)
Söz bile zormuş yani bir sürü düşünecek detay,yapılması gerekenler var ki..hiçbirşey eksik olsun veya sonrasında neden yapmadım diyeyim istemiyorum...e napıyorum içim içimi yiyor birşey eksik olacak diye..

Sormayın bu aralar söz yatıyorum söz kalkıyorum...


Zaten bu tür şeyleri abartmakla meşhur ben..her an abartma potansiyeli taşıyorum içimde..
ara ara nişan hatta düğünle karıştırdığım bile oluyor ee tabi böyle durumlarda engelleme esrarengiz t'me düşüyor ne yapsın o da helak oldu beni frenlemekten! :))

Ortaokul mezuniyetimde de günler öncesinde saç vesaire karar vermiştim, o kadar özendim ki ama son gün 20 lik yaş dişim ağrı yaptı ve ben şişen yanağımla 2 surat oluvermiştim..
e o yanağı kapatmak içinde başka model yapmıştık, elbisem takılıp sökülmüştü vs vs..
aksilikler peşimi bırakmamıştı yani..


İşte o günden beri herşeyin hayırlısı diyorum devamlı..kesin, şu, bu olacak diye konuşmamaya dikkat ediyorum..


Söz içinde dilerim herşey yolunda gider ,inşallah..

Öptüm sizi kızlar :)


P.S : Bu aralar bloglarda bir yaprak dökümü yaşanıyor, çok üzülüyorum bu duruma ben! herkes geri dönsün, eski neşemizi bulalım olmuyor böyle :(


P.S: Notlarım bitmedi bugün ;)) Resimdeki çiçekler ne güzel di mi? misinayla takılmış..
söze yapsam mı acaba ;P şaka şaka!

8 yorum:

lale kunt dedi ki...

komik seniii :)) valla benim gibi olucaksın en güzeli, 5 dakika sonra nikahımız olucak ben arkada arkadaşlarımla kakara kikiri yapıyodum. koca kızmıştı bana hadi adam ismimizi anons etti diye, haaa dedim tamam geliyorum dur iki dakika :))

Adsız dedi ki...

kendini ne kadar hırpalarsan hırpala bişiler ya eksik olacak yada sen bi sene sonra bi ton kusur bulacaksın.
o yüzden keyfini çıkar bol bol, hiç sıkıntıya sokma kendini.

Gönül dedi ki...

Merhaba Mervecim.Blogunu uzun zamandır izliyorum ama hiç yorum yazmadım daha önce.Bende yeni evlenicek biri olarak katılıyorum evlenmek gerçekten zor zor zor.Söz nişan varya hiç bişey sakın takma kafanı herşeyi akışına bırak bittikten sonra anlamıcaksın bile.Benim nişanım olalı 9 ay oldu ama daha dün olmuş gibi hiç bişey anlamadık yani.Bide şöle söyliyim hiç bişeyi çok endeleyip kondalama olurmu ozamn daha zor oluyo herşey karışıyo.Bi arkadaşım vardı düğün zamanı başına neler geldi sırf herşeye okadar özen gösterdiği için.ama akışına bıraksaydı hiç bişey olmazdı diye düşünüyorum.Amma uzun yazdım.Neyse Mervecim umarım herşey istediğin gibi olur.Allah tamamına erdirsin inşallah.Sevgiler Gönül

Nazpek dedi ki...

Böyle hissetmen çok normal mervecik
İnsan kıpır kıpır olur bu zamanlarda. için içine sığmaz senin şimdi inşallah herşey gönlünce olur.

Adsız dedi ki...

Hanım hanım, daha 3-5 gün önce ortadan kaybolan siz değildiniz sanki :))) Bir de gidenlere sitem ediyorsunuz şimdi :)
Söz nişan olayında da sallama çok, elin ayağına dolaşmış, her şey berbatmış gibi davran. Her şey yoluna girer, herkes perişan olur işlerini halletmek için, sen de bunun keyfini çıkarısın. :)))

bernush dedi ki...

mervecim benim söz ve nişanım bir arada olmuştu,ben evde yapmıştım,nişan olduğu için işin rengi değişiyor ama benim bildiğim söz de çok fazla birşey yapılmıyor yahu,gelip istiyolar yüzük takılıyo,ikramlar yeniliyo,adetlerinizdfe varsa hediye verilebilir,bide sade bir elbise dalgalı bir fön veya sade bir topuz,,ne bileyim aklımda çyle canlandı canım :)

Primarima dedi ki...

:)
söz kesılsın de anlat bızlere olurmu bu kadar merak ettırdın bizleri mademki :)

Merve dedi ki...

* laliş seninkide güzelmiş.. ben yapamam ama yapmak lazım..
ben bayılırım herhalde heyecandan :)

* ozlem çok doğru söylüyorsun t okumuş yorumları diyor ki bak doğru söylemişler herkes rahat ol diyor :) yok artık bıraktım..

* Gönül yorumuna çok sevindim sessizlerden ses gelince çok mutlu oluyorum gene gel olur mu? :)

aa sende mi evleniyorsun* ne güzel.. dediğin doğru bende anlattım çok özendiğim mezuniyette olanları..özendikçe ters gidiyor evet..akısına bırakmak lazım.. :)
Canım inşallah seninde herşey istediğin gibi gelişir!
Bir yastıkta kocayın inşallah :))

* Nazcım, evet sığmıyor ÖSS 'de daha az heyecanlıydım öyle söyleyeyim..

* bernacım, evet nişan daha detaylı daha çok kişi oluyor..dediğin gibi söz en basiti :) bende sade olacağım hatta belki kendim bile yaparım saçımı :)

* Prima, tabii anlatırım hemde fotolu, detaylı kim ne dedi diye.. ;)