Pazartesi, Mayıs 4

Öyle Bir gün İşte!


Bugün pekk keyfim yok..Pazartesi olmasından mı? Şu saate kadar bir sürü işe koşturmamdan mı? Yoksa akşam istemeye istemeye bir yemeğe gidecek olmamdan mı bilmiyorum!

Süprizleri sevmiyorum ben! Şu saatte arayıp hadi akşam yemeğe gel sevmiyorum! Akşam yemekleri özeldir,özel hazırlanılır..öyle tüm gün iş kıyafetimle gitmek sevmem ben gitmek istemem biraz bundan..biraz yorgunluktan..biraz keyfim olmamasından..birazda yemeğe gidersem gene geç yatıp sabah uykusuz kalmaktan...

Ama işte Ayıp olur faktörü yok mu? Mecbur gidiyoruz işte!

3 günlük tatil pek planladığım gibi gitmedi belki de ondan keyifsizim bilmiyorum..Hava çook kötüydü en basitinden binmeye can attığım bisikletime bile binemedim!
Cuma günü tüm gün evde hafta içi dağıttığım dolaplarımı toplamakla meşgul oldum!
Cumartesi, t'mle birlikteydik....Pek birlikte sayılmazdık aslında aklımızdaki gibi bir gün geçiremedik.. :(
Pazar günü ailece Gazebo'da kahvaltıdaydık.. Tavsiye ederim çook güzel bir yer..Yaseminlerle sarılı bir limonluğun içerisinde kahvaltı etmek çok keyifliydi..Anneler günü için güzel olabilir..

Sonrasında İstinye Park ve babaanneye & anneye anneler günü hediyesi :) akşaaam eve geç geliş cumburlop yatak ve uyku sabah zııır alarmla uyanış... Ve Pazartesi! Gene de çook şükür, yakınmıyorum yanlış anlaşılmasın :)

Özet yaptım size tatilimden :) sizin nasıl geçti?





* Şeffaf rafları çok sevdim..Nişantaşı da bir mağaza gördüm bu tür orijinal şeffaf kutular satıyordu.. incelemeli bir gün!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

adaşım kötü bir şey yok ya.. sadece havalardan böyleyiz biz... bana da oluyor bugünlerde aynı şeyler. istediğimiz pırıl pırıl güneşli günler bi gelsin o zaman biz de parıldayacağız :)

bernush dedi ki...

t de heralde haftasonunu plandığınız gibi geçiremediğinizi düşünüyor ve sana jest yapmak istedi,o seni her halinle güzel buluyordur eminim,özel olarak hazırlanmana gerek yok bence :)

Merve dedi ki...

*merviş evet çok şükür kötü birşey yok ama işte aynen havalardan şeker! sorma bende güneşi özlediiim!

* bernacım, yok yok t değil.t olsa sorun etmem zaten 5 sene olunca her halinle görüyor zaten sorun etmiyorsun bir süre sonra alışıyorsun zaten..bir aile dostu gideceğim..

lori dedi ki...

yenigelin adayi hatun :P (tanimlamaya gieel haniimmm) saglikli misin? daha ne olsun? he gulummm.. anlik gecici seyler bunlar, tum slklntlLarlmlz bole olsun be.
mucx

lale kunt dedi ki...

merviş ben de hiç sevmem ani davetleri. aslında en gıcık olduğum şey eve gelen habersiz misafirdir, belki ev dağınınk, belki yemek yok, belki ben çok çirkin ve bakımsızım vs vs.

nazo dedi ki...

Merve geçmedi mi miskinliğin?? Havalardan galiba.. Herkes de aynı durum var.

Merve dedi ki...

* :)) gene güldürdün valla :) doğru canım haklısın çook şükür sağlıklıyım..şükredecek çok şey var aslında ;) bende koocamaan öptüm!

* laliş, aynı ben! sevmem bu tür süprizleri planlı programlı olsun onceden bileyim isterim hep bana göre değil hadi çık gelller :)

*n@zom valla geçmedi.. :) havadan herhalde ınternetten babet bakacaktım onu bile istemiyorum havalar duzelsinde keyiflenelim di mi şeker?

Primarima dedi ki...

ani gelişen hıc bıseyı bende sevmıyorum Mervecıgım hele hele ıstemedıgım halde gıtmek zorunda oldugum bır yer olursa offff dokunmayın sinirime...