Cuma, Mayıs 29

Ben Geldim!

Merhaba Kıslar nasılsınız bakalım?
Bir hafta kadar bir süredir yoktum..Aslında buralardaydım bir yere gitmedim de..Sebepsiz bir sıkkınlık,bitkin vardı üzerimde..gerçi hala var neden bilemiyorum..belirsizlik galiba..

Herşeyin net, hemen olup bitmesini isteyen bir yapım var sanırsam..birşeyi zamana bırakamıyorum..Zamana bırakıldığı zamanda stres oluyorum.. Esrarengiz tmin bile dikkatini çekmiş olacak ki neden yazmıyorsun? Çok seviyordum ben diyor :)

Amerika'nın olup olmayacağı,askerlik,nişan tarihi,yeri vs vs.. tüm bunlar belirsiz olunca bir de üstüne anne babamın zaman zaman bana yaptığı kapris mi desem..İşte tüm bunlar sıkıntı içine sokuyor..

Neyse, sanırım bloğa geri dönmek bana iyi gelecek..

Bakalım, ben yokken yeni neler çıkmış, neler olmuş?

Bu arada, Kermes resimlerini bir türlü koyamadım daha..en yakın zamanda resimleri koyup paylaşacağım..!

Hepinizi Öpüyorum...

10 yorum:

Haydins dedi ki...

Yuvadan ucman yaklasiyor diyedir o kaprisler :)
Ya da kapris yapan yokturda sen stresli oldugundan kapris algiliyorsundur :)
Zamanla hersey belirli hale gelir merak etme..opucukler..

moda tasarım stil dedi ki...

bence yeni saç bantları, tokalar yaparak stres atabilirsin ;)

lale kunt dedi ki...

ay hoşgeldin! sıkıldım ayol T haklı yani...

Adsız dedi ki...

adaş, ben yine mail atıcaktım ama kızcağız bi kafasını dinlemek istedi belki dedim :)
hem sadece t değil biz de seviyoruz seni :) burada olmak iyi gelecektir sana da. sıkma canını, zamanla her şey yoluna girer. kocaman mucks...

ZET Fashion dedi ki...

Hoşgeldin Mervecik, özlettin ;)

be dedi ki...

belirsizlikler insanin canini cok sIkIyor=((bende boyle bir donemdeyim, aklimdaki birsuru dusunce ve karar veremedigim cevaplar var.Takma kafana demeklede olmuyor ama bir arkadasim cok uzgun ve umutsuz oldugum bir an,1 sene sonra bu gunu hatirlarken guleceksin neler olmustu ya diyeceksin demisti...Aynen oyle oldu.Herseyin ilaci zaman ve sevdigin seylere yogunlasmak...Umarim en kisa zamanda istedigin hersey gerceklesir

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hoşgeldin, iyi ki geri döndün :) Yazmak insana iyi geliyor. Benc devam et, hem ben ve benim gibi bi sürü insan da çok seviyor yazdıklarını okumayı ;)

Primarima dedi ki...

En yakın zamanda olsun lütfen merak ediyoruz :):)

Merve dedi ki...

* olabilir canım valla.. yuvadan uçma yaklaştıkca babosun uzuntusu artıyor farkındayım canım..anne baba olmak zor :) kocamaaan optum bende seni!

* olabilir valla gulsumcum :) hemen başlamalı..zaten ara ara devam ediyorum..

* hehe gene yazamadım laliş pzt kaldı artık :)

* şeker seni..atsaydın aşkolsun..çok sevinirdim merviş! canım benimm bende sizleri çook seviyorum zaten özlüyorum buraları..kızlarla sohbet gibisi yok di mi merviş?

* Z'cim hoşbulduk canım :) bende özledim valla!

* be, sorma hiç sevmem aynen belirsizlikleri..işte sebepsiz yere sıkıntı olunca insan zamana bırakmak istemiyor neden uzasın ki diyorsun ama dediğin gibi birşeyin yanlışını,doğrusunu gösteren hep zaman katılıyorum canım..çok öptüm seni!

*AC, çok teşekkür ederim canım..ben yazarken içimden geldiği gibi yazıyorum ve keyif alıyorum sizlede okumaktan mutluluk duyuyorsanız ne mutlu bana :)

* :)) tamam ebrucummm, muck!

*

Çilekli pasta dedi ki...

bende aynı hallerdeyim sıkma canını