Çarşamba, Mayıs 6

Bugün Ben..

Bu kuş gibiyim bugün..keyifsiz..

7 yorum:

lale kunt dedi ki...

ayyy o miniş kuş ne tatlı! kederli kuş..
niye keyfin yok Merviş? hoş benim de yok ya..

Merve dedi ki...

içime afakanlar basıyor derler ya öyleyim laliş.. :(

lale kunt dedi ki...

dünkü ben işte Merviş.. Sen cuma işe gitme de bi pazar yapalım ha ne dersin? Ctesi de tahtakale oooh onun gazı bizi götürür uzun süre.

Merve dedi ki...

ah laliş ne diyorsun!!! keşke! ama işte izin alacak yüzüm yok artık! geçen ay neredeyse haftada 1gitmedim..

bir güzellik düşünmek lazım ama! ;P

lori dedi ki...

sefgili bulokk arkede$lerim Merve&Lale:
orlara bahar gelmiyo mu halen? ask gonule dolmuyo mu halen? nisan mayis aylari/gev$er gonul yaylari! bahar olanca kipir kipirr olur insan..
noluyo size yaff.. ??!!! yapmak istemediiniz hicbiseyi yapmak zorunda deilsiniz ki.
bak "Lou Lou Blue" slktlm simdi (artik uretilmiyo haa cook degerli ve manyaakk harika bi parfum!) mis gibim de yikandim, domuz gribim de yok, kedicikli picamalarim da ustumde. cilli cilli suratimla ikinizi de kocaamaan opiim soole kokulu kokulu..mucxxx!
hadi bakim toparlanin!

lale kunt dedi ki...

loriii gelmedi yaaa hala tık yok bahardan. havalar öyle olunca da insanın ruhu kararıyo ne yazık ki..

Merve dedi ki...

Sevgili lori!

şekeeer iyiki tanıdık seni! avusturalyada herkese yetişiyorsun bir de buralara mı moral veriyorsun bakiim sen :)

Loriii bu lou louu blue nedir? çok merak ettim aklım parfüme gitti hemen ;)