Perşembe, Mayıs 7

Nine West'de % 50 İndirim..



Günaydın Kızlaaar! Güzel bir haber benden size! Anneler günü dolayısıyla ninewest'de ayakkabı, çanta incik boncuk dahil herşeyde % 50 indirim var! Dün bende öğle arasında anneme anneler günü hediyesi bakmak için gittim..

Modeller güzel ama rahatlığı konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim..birçoğu ayağımı vurdu ya çook abartı topukluydu ya hiç topuksuz söyle günlük giyilecek az topuklu zarif birşey bulamadım.. 2 sezon önceki yaz bin kat güzeldi bence? siz ne diyorsunuz!

Birde şu konu var tabii, hani şimdi %50 yapıyor ya..oh diyorsunuz indirimde aldım..siz daha ayakkabıyı giymeden bu sefer %50 + 20 yapıyor! Ninewest'e verilen paraya acır oldum..sonunda 50tl'ye düşüyorlar maalesef :( ,

7 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Nakite +%10 da yapıyorlarmış Mervecim :) Ben de çok üzülüyorum aldığım bir şey hemen sonra indirime girerse ama ben ne zamandır giyiyorum onu deyip avutuyorum kendimi.

beetlejuice dedi ki...

Mervecik, bir Nine West bir de Mango'dan sezonda bir şey almayacaksın. Sonra indirimde görünce için cayır cayır yanıyor:) Nine West'i buçuklu numaralar bulabildiğim için tercih ediyorum ama ııh çoğu modeli rahat değil

Merve dedi ki...

cincim bilmiyordum canım..sağol :) doğru diyorsun geçen sene benimde çok başıma geldi daha giymeden indirimdeydi çoğu..o yüzden artık akıllandım çook bayılmadıkça ninewest'den indirimsiz almam! birde beğendiklerim hep sandalet benim oo onun zamanı gelene kadar çoktan indirime girmiş olurlar diye düşünüyorum :)

* beetle,aynen! hele mango cidden çook yazık! birde bitme durumu da yok ki..bir mangoda yoksa diğerinde var her semtte 5 tane alışveriş merkezi olduğu için birinde bulamazssak diğerinde buluruz di mi? bir de içim sıkıldı benim hep aynı şeyler yani! zara daha iyi bence :)

evet evet ninewest eskiden daha kaliteli ve rahattı bana göre..enzo diye bir marka var gene ninewest getiriyor o çook rahat ve daha kaliteli onda da %30 indirim var galiba.. :)

caramel macchiato dedi ki...

ay bu ay ındırım mındırım dıye dıye 3 kredı kartımı da doldurdum :S bıraz daha ındırım olsun da nıne west te o zaman bakarım bır caresıne :))

ama gercekten bu sezon hep cok topuklular var :(

Merve dedi ki...

hehe evet narsı topladın sen hatırlıyorum :))

boşver ninewest daha çooook indirime girer..!
bana da çook topuklu geldi.. akşam, özel bir davet için tamamda gündüz vakti o kadar yüksek topukluyla nasıl gezeceğiz? biraz daha giyilebilir olsalar keşke!

lale kunt dedi ki...

ben hiç bakmadım bu sezon nine vest'e. bakmak lazım, ama dediğin gibi daha çoook indirime girer orası şeker..

Merve dedi ki...

birşey kaçırmadın laliş :)
bizlik pek birşey yoktu!

çook topuklu herşey! parmak arası terlikler ve sandaletler güzel ama :)