Pazartesi, Mayıs 18

Kısa Kısa Ben!


- Bahar geldi ya.. içim kıpır kıpır..kendimi geçen haftaya göre çook daha mutlu hissediyorum :)
- Haftasonu ne mi yaptım? Cmt tüm gün bisiklete bindimmm, kırlarda piknik yaptımm! kuş ve deniz sesleri arasında uyudum :) güzel bir cacık keşfettim..cacıkta bile kombin yaptık :) çook güzeldi çook ama resim yok neden! çünkü telefonumu arabada bıraktımm! veee tek resim bile yok o güzel güne dair.. :(
- Akşamına Hadise'yi seyrettim..hakikaten hadiseliydi..kızın sesi çıkmadı..ya çok yorgundu ya da eurovision'da bizi temsil edecek kadar iyi bir sesi yoktu..hangisi bilmiyorum..ama üzüldüm daha iyi olabilirdik..
- Pazar yazlık kışlık yaptım..çantalarımı dahi ayırdım biraz yer açılsın diye..cici bici elbiselerimi çıkardım gördükçe mutlu oldum.. :) geriye bir makyaj sepetimm ve ıvırzıvır takı çekmecelerim kaldı...
- Önümüzdeki Pazar Nura Creatives olarak, Beykoz köyüne okul yapılmasına katkıda bulunmak amacıyla Beykoz Konakları Kermesine katılıyoruz..detayları daha sonra ayrıca yazacağım :)
- Sabah yolda Turkan Saylan'ı duydum..İçim cız etti..Onurlu, güçlü kadınlarımızdan birini daha kaybettik maalesef..

1 yorum:

lale kunt dedi ki...

anaa o değişik cacık ne ki? merak ettim bak :)
bisiklete de bindin mi sonunda? oooh ne güzel.. Merviş seninki hayatımda gördüğüm en güzel bisiklet yaaa.
türkan saylana ben de çok üzüldüm..
kermes ayrıntılarını da bekliyorummm :))