Çarşamba, Mayıs 20

Bir Gencin Gunu..19 Mayıs Hatırası :)

Herkese Merhaba :) Sabahtan beri yazayım yazayım diyorum bir türlü yazamadım..Blog bir süre sonra bağımlılık yapıyormuş, gördüm :)

Dün bizim gençlerin bayramıydı,tatildik tabii.. :) beende tabii fırsattan istifade kuzumlaydım..:))
5 senede gidilecek,yapılacak tüm yerleri bitirdik biz..İstanbulu tükettik hatta.. şunu yapalım aa onu yaptık, bunu yapalım uf kalabalığı kim çekecek..? Bir çıkmaza girdik yani bu aralar..Kışın soğukta açık havada olunmuyor.. alışveriş merkezlerine gidiyoruz..Bahar aylarında kır,bahçe süper oluyor ona da cumartesi gittik, gerçi dun sabahta kahvaltımızı doğa içerisinde yaptık hatta t'min ortaokul'nun 19 Mayıs kutlamasını dahi izledik..benim sevdiğim Criton amcamızın parkında :) ee işte sonrasında pazara gitmek istedim ben vazgeçtim neden kıyafet almak istemiyorum, ıncık bıncık için gitmek istiyorum mesela laliş çook güzel kuş kafesi bulmuştu tür şeyler için..alsam, nereye koyacağım? sonr evimiz daha belli değil..evde nereye depolayacağım? alsam evimize yakışacak mı? bu yuzden ikea'yı bile sevmez oldum..İleride şunu bunu alalım değil..artık alıp evimize götürmek istiyoruz! Valla çook bekledik biz koskocaa 5 sene..:(
şimdi de askerlik var.. o da bitsin hayırlısıyla inşallah..

Neyse, ,işte evimiz olsa rahat edeceğiz artık...5 senedir sıkıldık yani birçok yerden..Neyse ne yaptık bizde Avrupa'dan Asyaya kaydık dün..t'm ceket istiyordu ona bakmaya Palladium'a gittik güzel bir yer seviyorum ben orayı..Gitmişken'de Melekler ve Şeytanlara gittik..



Dan Brown'ın tüm kıtaplarını soluksuz, gözümü kırpmadan okudum.. Birçok yazar kurgu vs vs diyor ama ben gerçeklik aramıyorum ki...bence birçok konunun gerçeklik payıda var.. Da Vinci'den çok etkilenip Kripto uzmanı bile olmaya karar vermiştim bir süre etraftaki simgeleri araştırmaya adadım kendimi :)) neyseki çabuk geçti! Sonuç olarak, filmi beğendim, Tom Hanks'ın oyunculuğuna diyecek kelime yok..kızda gayet iyiydi.. ama roman bir başka..bambaşka..

D.Brown'un yeni kitabı çıkıyormuş! Sabırsızlıkla bekliyorum sevenlere duyurulur!


Bunlarda akşam hediyelerimm.. :)) Mor kalemin rengi Harika :)

Hepsini tek tek çok sevdim..Haloş'a teşekkürler Muck ;)

4 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

bende takvmler ayın 18ni gösterdiğinde gittim melekler ve şeytanlara, ben çok beğendim:)sonu da süperdi,ünlü bir eleştirmen''çok ruhsuz oynamışlar''demiş..çok komik ya:)

lale kunt dedi ki...

merak ediyorum bu filmi yahuu. haftasonu gitsek keşke.
hediyelerin ne kadar cici mervişşş güle güle kullan :)

ferulago dedi ki...

Ben de bayıldım filme. Kitabı okumamıştım, dün kocam aldı ve ben yollarda okumaya başladım. Yolculuk biraz daha uzun sürse otobüs yavaş gitse de daha çok okusam dedim ama olmadı. :)

simla dedi ki...

bende gittim haftasonu Melekler Şeytanlara çok beğendim:) Tavsiye ederim