Cuma, Mayıs 15

Bugün Ben..

İşte gene bugün benle karşı karşıyayız..Ancak cuma gününün tüm stresini üzerinde yaşayan..bitkin Merve resimlerdeki..

Resimler taptaze 10 dk önce çekildi :)

Bu sabah makyaj bile yapmadım.. zaten bluzle aynı renk olmamdan anlarsınız :)
sadece bu kemeri takmayı kafama koyduğum için acele ancak böyle bir kombin olabildi..Çok başarılı görmedim kendimi ama fena da sayılmaz..kemer tam hak ettiğini alamadı bence ama bir dahaki kombine artık :P

İçindekiler;

* Bluz : Pull& Bear
* Kemer : Pull & Bear
* Kot: River İsland
* Kolye: TopShop
* Çanta: LV
* Babet: Tory Burch

Herkese güzel bol güneşli bir haftasonu dilerim..Pazartesi görüşmek üzereee!

4 yorum:

moda tasarım stil dedi ki...

yine pek bi güzeliz
çok cici bir tarzın var,hanım hanımcık
iyi haftasonları canım..

lale kunt dedi ki...

ay merviş sen niye mızmızlandın sabah? bence çokkk şeker olmuş :) ama bazen ben de beğenmiyorum giydiğimi ahhh diyorum ikinci bi şansım olsa eve dönsem :P
çok güzelsin ama mucksss

Merve dedi ki...

* gulsumcum sağol canımm :) böyle seviyorum bende.. en güzelinden haftasonu canım sana! muck!

* bilmem çook içime sinmedi birşeyler eksikti ondan şeker şortla daha güzel olur tabii işe giyilmezde tatil yerinde olur :) aynen bazen bende aa benim şuyum vardı niye onu takmadım ki! birde yarım saatte hazırlanıyorum..geceden hazırlamayı adet edinemedim bir türlü.. çook teşekkürler lalişimmm :))

Primarima dedi ki...

babetler cok guzelmiş yaw:)