Cuma, Mayıs 8

Bugün Ben..

Blogumun arka planından da belli olduğu ve sık sık söylediğim üzere ben pudra rengini çok seviyorum! mağazalarda da pudra rengi gördüğüm herşeyi toplamak istiyorumm!! neyse ki hepsi çook güzel olmuyor ;)

Cuma günü ofiste kot giyebiliyoruz.. :) benden kaçar mı bende pudra rengi çiçekli bluzumu, hırkamı burada çook beğendim dediğim sevgili ucunda dikiş makinesi olan kolyemi..
ve babaannemin hediyesi Yepyeni pudra çantamı taktım!!
Pudra kotum vardı ama abartmak istemedim hemde havalar o kadar ısınmadı daha ;P

Mutluyum işte pudralar içinde mutluuuyuuum! :))

25 yorum:

Shopaholic dedi ki...

Pudra rengine bu kadar düşkün olan pek kimse yoktur, senin bu kadar sevmen çok hoşuma gitti, çok romantik bi insan gibi hayal ettim seni ne güzel :)) Kıyafetine bayıldım, ama çantana taptım! Babaannecik çantayı nerden almıştır acaba?? ;)

Merve dedi ki...

hehe çok güldüm :)romantiğim valla..birşey şirin olsun isterim hep..evde,odamda,üstümdeki kıyafetimde..şirinlik yoksa ıhh ıhh olmaz! :)

sağol şeker! Çanta Zara..hatta bu öğlende İstinye Park'da gördüm :) siyahı da var istersen..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Canım dikiş makineli kolyene bayıldım. Çantan da ne güzelmiş öyle, babannen zevkli kadınmış :) Fırfırlı fırfırlı çok romantik duruyor.

nazo dedi ki...

Mervee çantaya bayıldımm !!! Güzel günlerde kullan ;)

Merve dedi ki...

n@zo'cum çook teşekkürler :)

lale kunt dedi ki...

merveee ya ne şeker olmuşsuun :))
üzerimde pudra renkli pantolonumla yazıyorum sana bu satırları :))
çantaya bittim, Allah'ım babaanneye bak! Çokk güzel, hemen bakıcam zara'dan. Sen yine istinye park'a mı gittin cadı? :) o kolyen ne zaman geldi? üzerine bişeyler ekledin di mi? öyle o kadar tatlı olmuş ki çok güzel..

Merviş bir kumaşlar aldımm yıkıyorum şimdi kurusun sana yollicam. o gün seninle ileride bişeyler yok gitmeyelim demiştik ya, keşke gitseymişiz.. bak yarına yollamış olurum haftaya mutlaka izin al.

Merve dedi ki...

sağol lalişimmm :)) desene pudralanacağımız gelmiş bugün! :)) aa evet bakmıştım bende o pant.çok cici olmuştur kesin lalecan!

Çanta Zara da var laliş..pek satılmamış niyeyse :) duruyor siyahıda var :) Ben istinye Park'a hediye bakmak için gittim anneler günü için..anne çook bende :) 5 hediye almam gerekiyooor :) ama zamanım kısıtlıydı yarına bıraktım :)

Gerçekten miiiiii? hakkaten mi???? nasıl sevindim anlatamam! neler var acabaaaa? Ay çok heyecanlandım! Alıcam alıcam!!!

Merve dedi ki...

lalecan çok teşekkür ederim ! kıyamam gitmiş taşımış birde yıkamış..! valla mahcup oluyorum ben!

Merve dedi ki...

*Cincim çook teşekkürler :) zevkilidir tontonum zevklii yıllarca dikiş dikmiş tabii! :))
ben aslında küçük çanta pek sevmem kola asılı çantamda pek yoktur! ama artık neredeyse 4 senedir hep kocamaan çantalar sıkılmıştım farklı oldu bir de dün evde annemin eski zincirli çantalarını buldum..vintagee diye bağırdımmm! paylaşırım onlarıda haftaya :))

nergisce dedi ki...

cok romantik gözüküyorsun mervecim :)müthis:) cantaya cok sevdim ama o kolye müthis bayildim bayildim, tam bizlik :)

Adsız dedi ki...

adaş peri kızı gibi olmuşsun pudralarla :) çok güzelmiş çantanda... Zara ya gidince bakmalı hemen..

Merve dedi ki...

*nergiscim teşekkürler canım benim :)) kolyeyi bulunca bende çook sevindim!
hatırlarsın belki, yurtdışı bir sitede görüp buraya koymuştum çook güzel diye..geçenlerde bir baktım karşımda inanamadım kalkıpta nasıl geldi diye! ;)

*merviş şeker seni! çook sağol fındık :) evet evet bak bu sezon güzel çantalar var, kaliteleride güzel hem :)

Merve dedi ki...

bu arada arasıra bugün ben diye giydiklerimi koymaya karar verdim :)

be dedi ki...

Asil kibar romantik =====>Harikaa!!!!=)

yass dedi ki...

aynen bende.. bayılıyorum bu renge..canta da cok sık.. bır de tamamlayıcı olarak pudra rengı ojeee:P

Primarima dedi ki...

Çok şık cok asil gelır bana bu renk biliyormusun:)

Adsız dedi ki...

ya Merviş aklıma geldi ama söylemedim nedense :) çok güzel olur bunları koyman. ben hevesle bakarım her gün :)

Avon Dünyası dedi ki...

Merve çantana ve babaetlerine bayıldım!
Markaları nedir acaba?

Jojee dedi ki...

çook tatlı olmuşsun bence çantana da bittim:)

ZET Fashion dedi ki...

Bütün şirin pudralar senin olsun Mervecik! :) Çok tatlı çanta ve kolyeyi çok beğendimm

L@L dedi ki...

Merviş 'bugün ben' köşene bayıldım, lütfen sık sık ekle böyle adaşım, çok keyifli cicilerini görmek :)Çantan harika tatlım Zaraya en kısa zamanda gitmeliyim :) Pudralar sana çoook yakışmış ;) Mucks!

Merve dedi ki...

* be, canım teşekkürler bende romantikliğini seviyorum :) keşke daha çok kafamdaki gibi şeyler bulabilsem bu renge dair :)

* yass evet evet o da var! :) ama işte bozuyorum devamlı sinir olup siliyorum sonra.. :)

*Ebrucum, bende ondan seviyorum zaten pastel renklerin genelde daha zarif bir havası var sen daha iyi bilirsin resimlerden :)

* Adaş, evet şeker koyarım araara..bıkkınlıkta vermesin sonra :)

* AvonD, canım çanta Zara babet de Mango tavsiye ederim patik resmen çok rahat :)

* Jojee sağol şeker :))

*Z'cim haha evet olsun olsun :) Yargıcı çook hoşuma gidiyor orada bir sürü var yaa :))

* Mervişim sevdin mi? gerçi net değil telefon kamerasından bu kadar oluyor bir de kolum anca bu kadar uzanıyor :) biri çekse daha güzel olur ama işte deli mi bu kız demesinler diye kimseye de çektiremiyorum :)) ama sevdiyseniz ara ara çeker koyarım artık :) bugün ben bunu yaptım sizde deneyebilirsiniz diye :) Sen ayarlada bir gün görüşelim beraber bakarıs :) Muuuck!

a. gizem dedi ki...

çok yakışmış! pek çok yakışmış!!

Aslı dedi ki...

Merve, pudra rengini benim gibi seven birini görmek güzel. Özellikle pudra ayyakabılarım herkesten olumlu tepkiler almıyor son zamanda:( ama bence çok asil bir renk. ben asıl bluzuna bayıldım nerden aldığını paylaşırmısın lütfen.

Merve dedi ki...

* teşekkürler gizom :)

* Aslı bej,pastel tonlar özelliklede pudra rengi bence çok asil bir renk kesinlikle katılıyorum :) tek renk giyinince daha da güzel duruyor.. :) beğenmeyenlere hiç kulak asma bence senın beğenmen yeter ben kimseye sormam kendim sevmişsem yeterlidir :) bluzu ve hırkayı Gap'den almıştım canım.. bu renk için Machka'ya bakabilirsin birçok güzel model var bende indirimi bekliyorum!! :))