Pazartesi, Mayıs 11

Once Wed












Herkese Gunaydın.. Umarım güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir.. :) Malum pazar anneler günüydü bende anne,babaanne,anneanne ailemizde ne kadar anne varsa onlarla birlikteydim çok keyifli bir gün geçirdik..aynı zamanda anneannişiminde doğumgünüydü.. :) Bu vesileyle bende aranızda anne olanların anneler gününü kutlar, olmayanlarında annişlerinin ellerinden öperim.. :)
Bu sabah gunluk gezintimi yaparken bu güzel düğün resimleriyle karşılaştım..Nesini sevdim?
Abartısız bir gelinliklede şık oluncağını kanıtladığı için
Gelinliğinin altına klasik topuklu bir ayakkabı değilde turuncu sandalet seçtiği için :) gerçi bahçede topuklu giymezdi zaten ama olsun turuncu seçmiş :)
Tercih meselesi ama beyaz giyeceğim diye illa solaryuma girmediği ve bembeyaz tenle daha zarif olunduğunu gösterdiği için..
Vee etraftaki güzel çiçekler, zarif gülümsemeler..orijinal fikirlerle olağan olmayan bir düğün olduğu için çook beğendim..
Bu insanları hiç tanımıyorum ama dilerim heep mutlu olurlar...
Düğünlere dair fikir almak, bol bol veri toplamak isterseniz burayı ziyaret edin :))

Muck :)
Bu arada bugün beni bende sevdim.. bugünde alelade giydiklerimi paylaşırım :)


7 yorum:

Nazpek dedi ki...

eee Mervoş senin aklın bundan sonra düğünde dernekde olur canım.Anneler günü dileklerin için çok teşekkürler canım.

lori dedi ki...

Mervis, benim gelinligim o kadar sadeydi ki anlatamam! krem rengi bi elbise gibiydi resmen. ama harikaydi, herkess bayilmisti.

Primarima dedi ki...

Gercekden hoş fotograflar...

Merve dedi ki...

* :)) nazcım öyle hakikaten ama kendimi çook da erkenden hazılıklara kaptırmak istemiyorum malum askerlik var daha ağustos'da :(

* tahmin ederim şeker :) yakışmıstır da sana..bugunku resimlerini çook beğendim :)) en güzeli krem rengi bence de canımm :)

* di mi ebru? hoş çekilmişler!

Colorful dedi ki...

gelinliğe ve bütün olarak sadeliğe bende bayıldım

a. gizem dedi ki...

ne kadar güzel siteler buluyorsun ben de cıldırdım o sitede :)
hele bi kakyüs cümbüşü buldum ki sorma :P paylaşabilirim değil mi şeker :)

Merve dedi ki...

* elly bende sadeliğini sevdim :)

* karıştırıyorum işte gizom..bulunca bende çook seviniyorum :)) ne demek gizom muck ;)