Perşembe, Mayıs 7

Kate Moss & TopShop

Geçenlerde reklamlarda Kate Moss'u görünce aklımdan geçirmiştim..ben şu kadını bir konu edeyim diye!

Gel Bakalım Kate.. Şimdi ben seni ilk başlarda seviyordum alışılmışın dışındaydı giyim tarzın.. kendine yakıştırıyordun...Kısa boyluydun ama hoş kadındın..

Kime sorsalar stil ikonunuz kim diye? Cevap direk sendin! Ama ne oldu? çaptan düştün!

Bir kere uyuşturucu, kötü yaşam tarzı mahvetti seni! bir deri bir kemiğe döndün! giydiğin hiçbirşey bence artık yakışmıyor..

İkincisi çok pasaklısın..tamam tarzın o ama pis olmak zorunda değilsin..

Artık giydiklerin ve tasarladıklarında birşeye benzemiyor.. Yani çekil arenadan! Bence kötü örnek oluyorsun!

Mesela bu Topshop'a tasarladıklarında bir uçuk mavi puantiyeli elbiseyi istedim..diğerlerine binlerce gönlüm olsa birini vermem! ;)

Ben böyle düşünüyorum! Sizce? Hala stil ikonu mu Kate Moss?

3 yorum:

lale kunt dedi ki...

ı ıh bence de değil, yazdığın gibi fazlasıyla pasaklı.
ondan çok daha güzel giyinen ünlüler var.

Merve dedi ki...

yağlı saçlar, bakımsız eller pis bir görünümü var bence de! aynen sienna miller mesela bin kat güzel!

lale kunt dedi ki...

ay bence de siennayı çok beğeniyorum.