Çarşamba, Mayıs 13

Günün Önerisi..

Gunaydın Hepinize..Ne zamandır polyvore'a bakmıyorduk değil mi? bu sabah bir göz attım işte bunları beğendimm!
:)


Untitled

Elbise boyundaki şal, ayakkabının renk getirmesi çok güzel beğendim..Bu tür penye şalları ben pull and bear & stradivarius & zara'da buluyorum çok kullanışlılar tavsiye ederim..





What?

Bluz ve etek çook cici geldi gözüme..güzel bir pazar günü kyafeti olur ;)


Fashionista

Elbisenin rengi & ayakkabılar çok cart bir renk olsada şapka ve clutch la çok şık olmuşlar..şık bir hava yakalanmış sevdim seni de :)



i've got sand between my toes

İşte en şekeri, Greas müzikalinde kızlar giyerler ya aynen o tarz :) tuluma, kurdeleli babete ve turkuaz wayfarer'a bayıldım..! bu tarz üstü kalpli şeker bir tulumu Zara'da görmüştüm daha da güzeldi.. :) kızlar hasır büyük çantalar gene moda oldu! geçmiş senelerden elinizde varsa böyle rahat kıyafetlerle gene kullanın derim ;)

3 yorum:

lale kunt dedi ki...

ennn çok sondakini sevdim bir de en baştakinin püsküllü babetini.
zara'da böyle bi babet denemiştim ama pantolonumu boya yaptı almadım.
çok şeker duruyo bence tam pocahontas :)

Adsız dedi ki...

merviş birinci resimdeki elbise benim ananemin bundan 30-40yıl önce kullandığı perdelerin deseninden :)
ama haklısın bence de son kombin çok tatlıymış...

nergisce dedi ki...

yesil ve turuncuu:) ama o nasil bir yesil öyle bayildim:)