Salı, Ocak 20

B.Ada'da bisiklete binmek isiyorum..!


Uzun zamandır bisiklet istiyorumm..! Geçtiğimiz kış nişanlımla B.Ada'da 2 kişilik bisiklete binmiştik..Çook zevkliydi..Acaba önde o olduğu ben arkada rahat ettiğim içinmiydi bilmiyorum ;)
O günden beri bisiklet istiyorum işte..Çocukken heves etmezdim binmezdim bu aralar bisiklet hayali kuruyorum..:) birkaç ay önce beraber istanbuldaki bisikletçileri gezdik bir pazar günü..Ya barbieli, action manli ya da sırf erkeklere göre bisikletler vardı..ben şöyle cicili bicili gördükçe binmek isteyeceğim birşey istiyorum..Böyle sabahları uyanıyım eşimle ( evlenmiş oluyoruz tabi o zaman) bisiklete binelim...sandoviç ( biryerde böyle yazıyordu) hazırlamış olalım önceden manzaraya karşı yiyelim, gezelim,dolasalım..lay lay lay.. ;)) ne güzel olurdu ne güzeell !!



Not: Resimdekiler çok güzel! Aslında beyaz alınıp üstüne boyanabilir ama bu modeli nereden bulacaksın :(

10 yorum:

Nazpek dedi ki...

herşey gönlünce olsun emi...*

lale kunt dedi ki...

ah keşke bisiklete binmeyi bilsem de tek derdim istediğim modeli bulamamak olsa :)

Merve dedi ki...

canım nazcım sağol teşekkür ederim hepimizin inşallah :)

Merve dedi ki...

aa aşkolsun lale öğretirim ben sana ;) gerçi bende uzun zamandır binmedim..! Aslında en komik olan alsam nerede bineceğim! sokaklarda ezerler beni, mahvederler rüyamı! İtalya mı burası? Ancak Ada'da olur :)

Yeliz dedi ki...

merve ben b.adada ikili bisiklete çok bindim acayip zevkli tavsiye ederim. ilk etapta bıraz panik oluyorsun ayakları uydurmak zor oluyor ama alışınca tek kelime ile harika!

Gizem. dedi ki...

bende bilmiyorum:)) çok özenirim B.Ada'da binenlere şahsen ayrı bi keyif belli :)

Jojee dedi ki...

lütfen benide alllll:)

Merve dedi ki...

* Yelizcim dediğin gibi bende ilk zorlanmıştım sonra alıştım çok keyifli geldi havalar ısınsın gene gidelim ;)

* Pammuk'cum bence öğrenmek lazım canım hiçbirşey için geç değil, biraz deneyince neden bunca yıl mahrum kalmışım diyeceksin emin ol :)

* Canım seni de sepete koyarız ;))

L@L dedi ki...

Merve'cim bisiklete binmeyi nasıl özlemişim . yazını okuyunca geçen yaza gittim :) Ben yazlıkta heryere bisikletimle gidiyorum *)Büyükadada bisiklet gezisi yapmakta ayrı güzel olur ,)
Sevgiler

Merve dedi ki...

ben de çok özledim lalcim.. :) cok istiyorum.. en iyisini yapıyorsun bence onun keyfi gibi hiçbirsey yok :)