Cuma, Ocak 23

Paşabahçe'ye gittim..


Bugün öğlen arasında annişimin siparişlerini almak üzere Paşabahçeye gittim.. Satılan herşey çok güzeldi ileride alırım diye birsürü şey beğendimm..;) kendime de tatlı duvar yapışkanlarını aldım.. Odamda var zaten birini dolabımın üzerine birinide annemi ikna edersem mutfağa diye düşünüyorum..kuşlu olan mutfağa daha hoş olacaktır..Bu aralar zaten tek renk duvar üzerine değişik yapışkanlar beğeniyorum..Aslında duvar dışında da yerlere yapıştırılabilinir..mesela dün benim ikea yapışkanlarımı Ask-ı Memnu'daki kızın dolabının üzerinde gördüm! Sizlerde deneyebilirsiniz

8 yorum:

Nazpek dedi ki...

yaaa çok şirinler güle güle kullan canım. büyükşehirlerde yaşayınca herşey el altında tabi biz her aradığımızı böyle çabuk bulamıyoruz maalesef...

Merve dedi ki...

teşekkür ederim canımm..sen nerede yaşıyorsun?

lale kunt dedi ki...

ay mervoş ne tatlılar!
süper şeyler ekliyosun bloğa..

şimdi bir dizi sorum olacak bunalmazsan;
- bu yapışkanların büyüklüğü aşağı yukarı ne kadar?
- fiyatları ne?
- bide o ikeadaki yapışkan nedir?

çok mu oldu :))

Merve dedi ki...

şimdi ben bu sorulara madde madde cevap vereyim en iyisi..

1- seve seve cevap veririm lalecim :)

2-Bu yapışkanlar ne çok büyük nede çok küçük orta boy 1 kalem uzunluğunda kediler,diğerleri de daha küçük..
3- söylemiyim istersen ;)

4- İkea dakide dal motifi üstünde çiçek var, gümüş renginde odamda var istersen çekerim canım..

Sevgiler..
* senin galiba bir fikir var aklında bunlarla ilgili ;)

lale kunt dedi ki...

yok yok senin bi fikrin varmış baksana :)
bana kedi olsun da farketmez, fikirsiz de olsam alırım yani..
mervoş tekrar teşekkür :))

Merve dedi ki...

rica ederim ne demek ;)

L@L dedi ki...

Merve'cim bende almalıyım bu şekerlerden :)

Sagır Kedi dedi ki...

Mervooşşşş o kedili yapışkanlar var yaaa o kedili yapışkanlarıı bende almasaaamm ne oliiimmm:))))Bayıldııımmmm