Perşembe, Ocak 22

Beğendiniz mi? Yeni Ugg'lar..






Ne hataysa yapmışım ugg'un sitesine kayıt olmuşum durmadan yeni ugglar diye mail atıyorlar..
anladılar tabi benim çook sevdiğimi aklımı çelmeye çalışıyorlar..
1- Daha yeni hediye geldi almam :)
2- Para biriktirmeyi öğrenmek istiyorum kışta bitmek üzere almamım manası olmaz..!
3- Tüm bunlara rağmen çok beğensem, almanın yollarını arıyor olurdum şimdi zaten ;) ama beğenmedim!
4- Bloguma da koydum herkesle paylaşıyorum, silin beni artık listeden..
Siz beğendiniz mi?


4 yorum:

L@L dedi ki...

2.sıradaki şirinmiş Merve'cim.

lale kunt dedi ki...

ı ıh ben beğenmedim...

Sagır Kedi dedi ki...

Amaninnn bu ne yaaa gri'sine gözüm takıldı!!!!Çok güzell ama para yok püfff:((

Merve dedi ki...

* lalcim evet bence de fena diil zaten olan bir modeldi bir tek rengini değiştirmişler..

* cadıcık bende begenmedim yani baska markalar da benzerleri var neden ugg alınsın ki..

* sagır kedi bosver canımm :) kıs bıtmek uzere artık seneye hala istyor olursan o zamana artık ;)