Çarşamba, Ocak 21

Mim Cevabım :)

Blog dünyasına yeni katılan Sevgili Nazpek beni mimlemiş..Bende sanki çook eskiyim de ;) 

1.yanınızda bulunan ilk kitabı alın 
2.161.sayfayı açın
3.5.cümleyi okuyun
4.blogunuza yazın 
5. 5 blog arkadaşınıza yollayın..

Son zamanlarda eve cok yorgun geldiğimden 161. sayfasına gelemedim Zar Adam kitabının bende merak ettim bakalım ne yazıyormuşş!

"Osterflood odama girdiğinde ben masadan kalkmış,ayaklarımdaki kan dolaşımını harekete geçirmek için zıplayıp duruyordum." ne enteresan cümle çıktı ;) ben hiç denememiştim :)

bende kabul ederlerse Sevgili Z Fashion, Nazo, Gizem, Sedda, ve Gamzeli Anne'yi mimliyorum!

8 yorum:

L@L dedi ki...

Merve'cim Zar Adam kitabını merak ediyorum sürükleyici bir kitap mı?)

a. gizem dedi ki...

mervecim, anlaşıldı :))
hemen eve gidince yapılacakkk yazılacak
ama neden şimdi yazmıyorsunnn dersennnn; ofisteyim ve yanımda maalesef kitabım yok :P

Merve dedi ki...

güzel bir kitap ben beğendim lalcim sürükleyici gerçi pek ilerleyemedim daha..almadıysan daha alma canım ben bitirince seve seve yollarım sana :)

Merve dedi ki...

gizemcim bende mimlendiğimi akşam öğrendim, gündüz öğrenseydim yazamazdım ofiste diye aklımdan geçirmiştim :) kolay gelsin seninkini bekliyorum çok öptüm sevgiler.

Merve dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
L@L dedi ki...

Merve'cim bende şimdi Kumral ada mavi tuna'yı okuyorum bitirince sana yollarım değiş tokuş yapmış oluruz eğer okumak istersen *)

Merve dedi ki...

tamam canım cok da memnun olurum :) sana mail atayım en iyisi sen adresi verirsen canım bende boncuklarla birlikte yollarım..

ZET Fashion dedi ki...

Canııım bende yapıcam, evde degilim 2 gundur gitmedim gider gitmez yazıcam ;)