Perşembe, Ocak 29

Sevgililer günü yaklaşıyoorrr!

14 Şubat Sevgililer Günü.. Ben sevgililer gününü tıpkı anneler günü gibi düşündüğüm için yani sevgimizi ölçmek/göstermek için bir günün yeterli olmadığını düşünüyorum..Yıllardır bize hep dayatıldığı içinde özellikle nişanlımla birbirimize birşey almıyoruz.. Tüm günler aylar bizim bir güne sığdırmak neden? :) Tabi ki aranızda bu günün özelliğine inanan, özel birşeyler yapmak isteyen olacaktır.. Siz ne düşünüyorsunuz sevgililer günü hakkında? Hediye alacak mısınız? ;)

13 yorum:

L@L dedi ki...

Mervecim seninle aynı fikirdeyim. Bizde ortak bir karar aldık o gün için hediye almıcaz birbirimize. Tanışma yıldönümümüz yaklaşıyor zaten ona hazırlanıyoruz :)

lale kunt dedi ki...

ben özel günleri hiç sevmiyorum açıkçası birşeyler almamız için yaratılmış zamanlar olarak görüyorum. sevgililer günü-anneler-babalar-yılbaşı vs.
bide beklenti oluşuyo ya o gün bişey alıcak mı ne yapıcak? almayınca üzülüyolar falan, ne bileyim gereksiz bence.. hem hediyeyi sürpriz bir şekilde almayı tercih ederim.
sevgilinizin yüzündeki ani sevinç ve şaşırma ifadesi çok daha neşeli oluyo kanımca..

yani sorunun cevabına geleyim :) ı ıh almıyoruz biz de o günlerde hediye.

Merve dedi ki...

aynen canım bizde tanışma yıldönümlerinde süpriz hediye vs yapıyoruz çok özeniyoruz..ama sevgililer günü bana cidden yavan içi boş geliyor..;)
ne alıcaksın lalcim?

Merve dedi ki...

lalecim aynen..etrafı süslüyorlar kıpkırmızı,otellerde sevgililer günü programları,dergilerde gazetelerde hediye seçenekleri. Resmen " Kutlamalısınız" diye baskı kuruyorlar üzerimizde..Hep söylenir bunlar satış politikası diye bence de hakikaten öyle..Dediğin gibi en güzeli içinden gelen alakasız bir gün süpriz yapmak! Daha ne olsun? ;)

Gizem. dedi ki...

yok hiç bana göre değil..Ne öle mıç mıç herkes o güne özel gereği yok bence..ve evet içten gelmeli şöyle bir anda pat diye gerisi hikaye:))

L@L dedi ki...

Mervecim henüz karar veremedim sendende fikir almak isterim ;)

Merve dedi ki...

lalcim bizim capacity'nin en alt katında 2 kişilik pastalar oluyor görmüsündür..oradan bir pasta alabilirsin gittiğiniz yerde kutlamak üzere..bir de kendin yapabilirsen daha kıymetli olur bir kutu yapıp içine seveceğini düşündüğün çeşitli hediyeler koyabilirsin canımm..ben altın rengi kutuyu almıştım içine bir sürü çikolata çeşitleri aldım..en altına renkli tül üstüne jelatinli çikolataları koydum..üstünede küçük küçük şirin hediyelerle doldurdum hepsini kapladım,tek tek noklar iliştirdim.En son da kutuyu şirin bir kurdeleyle bağladım.Kurdedende taze lale geçirdim..çok şık ve değişik olmuştu..sende yapabilirsin tatlım..mesela kacıncı senenizse o kadar hediye koyabilirsin kutuya ;)

L@L dedi ki...

Canım harikasın :) Bende dün Capacitydeydim bahsettiğin pastalara baktım :) Uğur böcekli pasta çok şirindi :) Şekilli kurabiyelerde harika görünüyordu ;)Kesin bunu uygulamalıyım! Sağol tatlım öpüyorum çok ;)

Merve dedi ki...

bende yazımda yazmıştım tatlım uğur böcekliden almıştım :) yardımcı olabildiysem mutlu olurum ;) öptümm çok tatlım

Sagır Kedi dedi ki...

Ben senin blogunun takipçisiyim kırmayayım seni soruna cevap vereyim ıhh almayacağım.Sevgililer gününden nefret ediyorum:((Senin mutluluğunu da bozmadan susayım en iyisi...

ZET Fashion dedi ki...

Aynen bende aynısını düşünüyorum ama yine de sevgililer gününde simgesel olarak birbirimize birşey alıyoruz. Yada beraber yemeğe çıkıyoruz. Ama kesinlikle aynı fikirdeyim, sevgililer günün de gelen hediyeden çok sıradan bir günde bana süpriz yapması 1000 kat daha çok mutlu ediyor beni.. :)

Adsız dedi ki...

sagır kedicim bende almayacağım canım..zaten şu ana kadar çook önem verdiğini söyleyen bir arkadaşımız da çıkmadı..istediğini söyleyebilirsin şeker ;)

Yeliz dedi ki...

mervecim, bizde kendimizi bu tip günlerde şartlandırmıyoruz. arada birbirimize süprizler yapıyoruz ama her zaman değil;)
sevgiler