Perşembe, Ocak 22

Eskiden Yaptıklarım :)


Sevgili Uyuzcadı'ya bir yazımda benimde eskiden bir aralar arkadaşımla kolye yaptığımdan bahsetmiştim kendisi unutmamışş..merak ettiğini söyledi..Ben de hemen yayınlıyorum cadıcım ama maalesef elimde pek birşey kalmamış bir çoğunu hediye etmiştim geriye kalan 1 kolye, 2 bilezik :( ..1 seneden fazla oluyor yapalı şimdi neler çıkmıştır boncukcularda uzun zamandır bakmadım bende..Heves etmiş yapmıştım bıkana kadar! Bıktım birdaha da yapmadım aslında çook zevkliydi yapmak :)) İşte benimkiler;

Birde odamdaki perdeme asılı boncuğu göstermek istedim size..odama perde ararken İMÇ'ye gitmiştik annemle( bu arada perderleri annişim dikti) orada gezinirken birçok perdecilerde perdenin üstünde dizili boncuklar görmuş çok hoşuma gitmişti..bende hemen eminönünden perdeme uygun büyük boncuklar alarak misinaya dizdim. Yanlız misinanın esnemeyen cinsinden olması gerekiyor yoksa yoyo gibi sallanıyor sonunda da kopuyor ;) İşte sonuçta böyle çok beğendiğim bir görünüm çıktı ucundaki püskülde Zara'dan aldıgım peçetelikti ucuna da onu takınca daha da şık oldu yapımı çok kolay hepinize tavsiye ederim..Şıkır şıkır olsun perdelerr ;)

11 yorum:

a. gizem dedi ki...

ayyy çok şirinmiş perdenizzz :)
annenin eline sağlık mervecim yaw :))
senin de ...
ben de bu tarz boncukları görüyordum perdecilerde
kendime full takı perde yapmıştım..
ama bu da çok şık :)

Nazpek dedi ki...

emek harcanınca çok kıymetli oluyor değilmi ellerinize sağlık şekerler...

Merve dedi ki...

teşekkür ederim gizemcim bende çok seviyorum :)seninde eline sağlık ozaman.. yeni evinde uygulayabilirsin sende canım perdenin rengine göre ;)

L@L dedi ki...

Merve'cim bayıldım ne kadar güzel olmuş boncuklar.bende yeni perde diktiricem odama böyle cicili boncuklarla süslemeliyim -)Anneciğinin ve senin ellerine sağlık.

Merve dedi ki...

teşekkür ederim lalcimm.. ben çok fazla almıştım aynı renklerde hatta dizilmiş aynısı var elimde yollarım istersen.. sevgilerimle!

Merve dedi ki...

nazcım öyle hakikaten..herşey insan kendi yapınca bir başka yapıyor ki ben çok kabiliyetli bir insan değilim..ne cevherler var ;)

L@L dedi ki...

Canım çok mutlu olurum :)Teşekkürler -)Kocaman öpücükler *=)

lale kunt dedi ki...

aa ne güzellerrr! valla süpersin merve, perde çok şeker. bileklikler ve kolye de şirin gözükyo ama fotoğraflar çok ufak pek anlayamadım deyip terbiyesizlik yapabilir miyim?:))
yok yok çok güzel...

ama bi dakika lal hanım, o boncuklar benim hakkım bi kere.. ben azmetmişim buldurup fotoğraflatıp yazdırmışım.. sen hemen hazıra kon. olmaz ama cık cık cık :)))

şaka şaka kızlar, güle güle kullanın :)))

Jojee dedi ki...

çok tatlı olmuş kim bilir ne kadar kıymetlilerdir onlar senin için:)

Merve dedi ki...

yapabilirisin lalecim çünkü hakikaten gözükmüyor, bir de diğerinin üstüne tıklanırken bu ikisi neden büyümüyor anlayamadım!
:))haha sana da gönderirim aşkolsun..

Merve dedi ki...

jojeecim kıymetli valla ama geçenlerde bir şeye sinirlenince elimle itmiştim hepsi patır patır döküldü;) ondan misina konusunda uyardım zaten ;)