Salı, Ocak 27

Juicy Couture!












Juicy Couture ne zamandır çok sevdiğim bir marka..şirin detayları,renkleri hoşuma gidiyor.. İstanbulda Harvey Nichols'da ve Naked'larda bulabiliyoruz ama malum asıl fiyatlarına göre çok pahalıya satılıyor o yüzden en iyisi indirimi beklemek ama indirimde de çabuk satılıyor kalmıyor..

Yeşil Laptop çantasını pembe laptopuma şeçtim! Kendisi çook mutlu olacak ;)

Altın renkli spor ayakkabıları h.sonu o istediğim kotun altına giyerim

Çantanın büyüklüğünü ve yanından sarkan şirinlikleri sevdimm, işe takarım

Bunları da tatilee sakliyorum acaba çıkabilecek miyim? :(
Pembiş elmalı olanlar ise favorim! ;)

2 yorum:

L@L dedi ki...

Merve'cim ne kadar zevklisin ya hepsine bayıldım bunların =) Yeşil laptop çantası favorim ;)

Merve dedi ki...

sağol lalim..;) bende çok beğendim harvey nichols'da vardı pembesi geçtiğimiz sezon olur mu olmaz mı dedim almadım pişmanım şimdi :(