Cuma, Ocak 30

Ben bu taçı isteriiimm!


Urban Outfitters keşfettiğimden beri çok sevdiğim bir marka..Biraz önce bir bakayım neler yapmışlar dedim ki..Bu muhteşem taçla karşılaştım..Ben üstünde kocaman çiçek olan hiçbir aksesuarı sevmem aslında ama çook şık..Renginin güzelliği, 2 bantlı oluşu beni büyüledi..Fiyatı biraz pahalı ..24 $ imiş.. Benzerini kendim yapmaya çalışacağım ama önce böyle güzel bir çiçek bulmak lazım..!

12 yorum:

uyuz cadı dedi ki...

bunu ben de görmüştüm, o sitede çok güzel takılar da var. geçen akşam biraz karıştırdım.
ama bu gülden kendin de yapabilirsin mervoş, zor değil.

Merve dedi ki...

lalişim ben de seviyorum cok.. takılar,elbiseler,ev dekorasyon bmlünü hepsi çok güzel.. bizde eminönünde falan satılan güller basit oluyor acssesories de bulup bir gül yapabilirim..;) sen de dene şeker! ;)

uyuz cadı dedi ki...

ben geçen sene bunun aynısından aldım accessorize'dan. toka benimkisi, rengi de kumaşı da çok benziyo.
ama yapılır yani, hatta bak sana fotoğrafını yoliim

Merve dedi ki...

oley bekliyorum..kopya çekerim modelden bende ;)

pammuk dedi ki...

şekerim bende bu tacı istiyorum :))

L@L dedi ki...

Mervecim bende çok beğendim sende bana öğret olurmu ;)

gül dedi ki...

ben de isterimm..

Merve dedi ki...

kızlar bir yapmayı becereyim herkese yollarım birer tane ;)

a. gizem dedi ki...

ben de isterim amaaaa mervecimmm pembenin bu tonuna yakın çok hoş bi toka aldım herkes ellemeden duramıyooo :PP
bu da cok hoş hakkaten... dediğim gibi ben de isterim :)

Merve dedi ki...

tamam gizemcimm sen olmadan olur mu zaten? :))
hele bir kumaş bulayım yapıp yollayacağım herkese...
Sen de koy göreliim ;P çok merak ettim! biz burdan dokunamayız ama olsun :)

Z Fashion dedi ki...

canim cok guzel ama pahaliymis ne gerek var yapilir bence hatta cok daha guzelini yaparsin ;)

a. gizem dedi ki...

tamam şeker bi ara fotoları cekerim :)