Pazartesi, Ocak 19

H.Sonum...!


Mimimde de yazmıştım maalesef h.sonu cumartesi tüm gün çalışmam gerekti :(( bugün nişanlımın/benim çalışmamız gerektiği için de cmt kutlamaya karar vermiştik d.gününü..cuma günü akşam cmt gelmem gerektiğini öğrenince benim surat düştü zaten,tüm planım hazırladığım süprizler mahvoldu çook üzüldüm gece ancak 7'de görebildim nişanlımı..bende kendimce o saatten sonra ne yapılabilirse artık! 2 kişilik pasta yaptırdım..( kalp şeklindeydi ustunde çiçekler ve uğur böcüü vardı) gelemiycem dedim..sonra 7 gibi gittim ben geldim in dedim, en sevdiği şarkıyı açtım mumları da yaktım iyiki doğdun söyledim!! çook duygulandı çok hoşuna gitti bende çok mutlu oldum! Hayalimdeki veya yaşatmak istediğim gibi olmadı ama olsun en azından şaşırttım,mutlu olduk seneye inşallah...Pazar günüde görüşemeyeceğiz diye biliyordum cunku tezi icin unv gitmesi gerekiyordu,hocayla gorusecek olduğu içinde mümkün değildi iptali neyse bende bol bol uyurum artık tüm haftanın uykusunu alırım derken saat 8'de telefonum çaldı diyor ki bana uyan bak camdan kar yağdı! diyorum ki içimden uykusuzum biliyorsun niye uyandırdın!! söylemiyorum tabi..ama hafif kızgın kızgın ne karı günlük güneşlik diyorum! İlla kalk pencereden bak! iyi diyorum bakıyorum yok bakmadın perdeyi aç bak diyor ben pijamalı,uyku sersemi hatta tek gözüm kapalı bir bakiyorum benim şirinim orada! şirin şirin bakıyor bana! önce anlam veremiyorum rüya diyorum yok canım gelmiş olamaz! hemen kapıyorum perdeyi..:) hemen giyinmeye başlıyorum..babam uyanıyor bu arada gazeteyi almaya kapıyı açıyor bir bakıyor ki simit asılı..Simitide unutmamıs simit koymus birde kapıya! Neyse giyindim çıktım ama çok şaşırdım beraber çook güzel kahvaltı yaptık..! çook güzeldi ama gitmesi gerekti hoca arayıp atla gel dedi! bende güne annem/babamla devam ettim..:) asıl konum buydu aslında ama ben nereyi anlattım :) neyse sinemaya gitmeye karar verdik Barcelona'ya gittik..Filme gitmeden önce hakkındaki düşüncelerimiz olumluyudu ama çıkınca bir anlam veremedik. Şöyle ki film Barcelona'da geçiyor ama tam anlamıyla da Barcelonanın güzelliklerini anlatmıyor.Filmde konu diye birsey yok! Çarpık bir ilişki dışında birşey anlatmıyor hani tamam çarpık ilişkiyi anlattın ama bir mesaj ver birşeye bağla o da yok..! Yani kısacası Penelope Cruz ve Scarlet'ın üzerinden prim yapıyor sırf onlar var diye gidelen bir film..Hani Ocean's Eleven vardı ya konu cok basit ama oyuncular iyi! Tavsiye etmiyorum ama merak edenler izlesin ;) İşte böyle bir haftasonu geçirdim planladığım gibi değil ama çok güzel..Ve bugün yeni bir hafta başlıyor hepinize iyi haftalar dilerim..
Sevgilerimle..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Mervemmm minik bizikletimin sepetindeki papatyam...seni çok seviyorum..Sensiz geçen yıllarımın sonuna geldim. Artık her yeni yaşım seninle geçsin istiyorum..
(Seni Çok Seven Türker'in..)

a. gizem dedi ki...

ayyy
mervecim yaaa ne kadar romantıksiniz :)
nazar değmesin lütfen ama bayıldımm bayıldım ilişkinize :)
hele ilk yorumu da nişanlın yazınca daha bi mutlu oldum valla...
ikinizi de tebrik ediyorum
sevgiler

Merve dedi ki...

canım benimm cok teşekkür ederim.. hakikaten o senin kalbinin güzelliği seni cok kısa süredir tanıyorum ama cok sıcakkanlı,içten birisin hemen çok sevdim..! Bende nişanlınla inşallah çook uzun yıllar mutlu olmanızı dilerimm..

L@L dedi ki...

Merve'cim maşallah size yaa yazını okudum çok duygulandım inşallah aşkınız hep katlanarak artar :) Öpüyorum çok ;)

Merve dedi ki...

canımm cok teşekkür ederim hepimizin inşalah..:)

nazo dedi ki...

Duygusallık hadsafhada :)) O günler de pek kıymetliymiş yaw, özledim ben de özlediğim günler :p geçen her anın değerini bilin Mervecim ve çok mutlu olun ömür boyu..