Perşembe, Ocak 15

Hepinize Teşekkürlerimle..



Biraz önce bir bloğum olduğu ve bloğum sayesinde kendime yavaş yavaş cici ;) arkadaşlar edindiğim, gün içerisinde beğenilerimi paylaştığım, fikir aldığım insanlar olduğu için ne kadar şanslı olduğumu düşündüm ve bu yazıyı yazmaya karar verdim..Blog dünyasıyla karşılaşmam daha çok yeni..Kış modasının malum çok moda püsküllü botlarını araştırırken yelizin bir postuyla karşılaştım, oradan moda cadısı, laleninki,gizeminki,salıncakta 2kişi derken vs .. hepsinin sıkı takipçisi haline geldim. İlk karşılaşmam bu kadar iyi bloglarla olmasaydı belki de hiç haberim olmayacaktı..Moda,ev dekorasyonu çocukluğumdan beri sevdiğim,takip ettiğim konulardı herzaman bunlarla ilgili bir iş diledim ama kısmet olmadı.. Şimdi blogum sayesinde sevdiğim herşeyi paylaşabiliyor üstelik sohbet de edebiliyorum..
Bende yazma hissi uyandıran bir blog edinmeme vesile olan Sevgili Yeliz'e, Sevgili Lale'ye, Sevgili Moda Cadısı'na, Sevgili Salıncakta 2 kişi'ye ve Sevgili Gizem'e ve tabi ki unutmadan püsküllü botlara çok teşekkür ederim..;)
Daha yeni tanıştığım halde, yorumlarını benden esirgemeyen, beni takip eden ilk izleyicim Lal'e, Yeliz'e, Nazo'ya, Gizem'e, Pammuk'a, jojee'e, Nergis'e ve yeni izleyicim Seda'ya ayrıca teşekkür ederim..
Kendilerini daha da yakından tanımak, daha birçok güzellikler paylaşmak dileğiyle..
Sevgiler..
Merve

18 yorum:

Gizem. dedi ki...

Tabii yoruml yaparım sende böyle güzel blog oluşturmasaydın :)))

a. gizem dedi ki...

nası içimden gecenleri okumuş hatta yazmışsın :)
ben de ikeanın katalogunu ararken blogger dunyasıyla karsılaştım veee işte burdayız...
ciddi bi işte çalışıyoruz ama hobilerimizi modayı vee dekorasyonu yazmamıza engel değil tabiki:)
aynı senin hissettiklerini hissediyorum mervecim.
bi yerde yorum yazdıgın ve bu sayede seni bulmamıza sebep olduğun için teşekkürler!
sevgiler :)

Merve dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) inan yorumlar oldukça güzel yoksa kendi kendine yaz bir yere kadar ama sizlerle tanışmak, sohbet etmek cok güzelmiş ben mahrum kalmışım uzun zamandır :(

Merve dedi ki...

bu arada birşey daha söylemek istiyorum pammukcum senin blogunu da ben cok seviyorum neden dersen..banner'ın cok hosuma gidiyor cıvıl cıvıl,orijinal..yazdığın konular tek düze değil, moda da yazıyorsun kendi beğendiklerini de güzel anılarını da, seni üzenleride.. bu kadar doğal hayatın içinden bir blog olunca okuması zevkli oluyor..:)

Yeliz dedi ki...

Merve'cim google amca sağolsun seni blogumla karşılaştırmış malum benim en büyük destekçimdir de kendisi:) bloglar bir yana google amcadan gelen sevecen tatlı insanlar bir yana. blog açmanda benimde bir katkım olduysa ne mutlu bana. pek kafiyeli oldu :) sevgiler

lale kunt dedi ki...

bir bot nelere kadir görüyosun :)
blog yazmak çok zevkliymiş cidden, ben de çok seviyorum...

yorumlarınla beni güldürdüğün ve yalnız bırakmadığın için ben de saa teşekkür ederim ...

ZET Fashion dedi ki...

Bende belirtmek istiyorum resmen kendimi gördüm yazında çünkü bende ilk google da örgü botları ararken yelizin sayfasıyla karşılaştım benim de blog açmama ilham olan kişi yelizdir, burdan senin tarafından ona da teşekkürlerimi iletiyorum :) Zaten kendisine mail atmıştım nasıl ilerletebilirim diye ayrıca cevap maili için de teşekkür ediyorum!
Ayrıca senin de başarılarının devamını dilerm ;)

Nazpek dedi ki...

Merhaba
bende buralarda yeniyim
ne güzel şey paylaşmak gerçektende paylaştıkça çoğalıyor insan

nazo dedi ki...

Mervecim aynı duyguları paylaşıyor ve seni öpüyorum :)

Merve dedi ki...

* Gizem'cim, birçoğumuzun başlangıç hikayesinin aynı olduğunu tahmin ediyordum zaten :) asıl ben teşekkür ederim yorumlarınla blogumu şenlendirdiğin icin..öpüyorum canım cok :)

* Yeliz'cim meğer daha kaç kişiye vesile olmuşşsun blog açmasında :) zaten cok başarılısın başarının kat kat artmasını dilerim. Senin gibi severek yapanları gördükçe mutlu oluyorum..Sevgilerimle :)

* Uyuz Cadı, hakikaten nereden nereye :) uyuzcadı'da hepimizin günlük hayatta yaşadıklarımızı samimiyetle kaleme aldığın, bana devamlı ki eminim birçok kişi aynı şeyi sık sık yaşıyordur "Hakikaten öyle" dedirttiğin hislerime tercüman olduğun için ve çook güldürdüğün için ayrıca teşekkürler :) diğer blogunda ise hep enteresan şeyler oluyor! takipteyim. Orayı bekletirsen müsadenle arasıra gene yazılarımız nerede derim :))

* Z Fashion, o zaman biz seninle Yeliz'e güzel bir hediye yapalım. Ya da Yelizin ilham oldukları blog'u açalım eminim çok katılımcı olacaktır :) Güzel dileğin için çok teşekkürler hep birlikte inşallah canım.

* Nazpek, Öncelikle hoşgeldin.. Seninde zamanla payşaltıkça daha çok seveceğine eminim. güzel insanlarla karşılaştıkça hergeçen gün daha zevkli oluyor. Bloglarda oluşan dostlukları gördükçe inan dostluğa olan inancım arttı. Burada sanal ortamda bile çok güzel dostluklar kurmuş insanlar var gördükçe hoşuma gidiyor. Senin Bloguda takipteyim artık :)

* N@zo'cum çook teşekkür ederimm.Sizlerle güzel. Bende öpüyorum :)

lale kunt dedi ki...

merve, gülün gülün oh ne güzel :)
diğer blog için de arada dürt sen beni, iyi oluyo.. bak en son unutmuşum mesela, sen söyleyince sarsıldım, kendime geldim ve yazı ekledim :)) müsaden var yani :))

Merve dedi ki...

tamam o zaman yandın sen lalecim ben hergün yazı ister suyunu çıkarırım artık ;)

Merve dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Styleseeking Zurich dedi ki...

Git gide daha cok türkce bloglar karsima cikiyor ve cok seviyorum bunlari takip etmeyi! Yurtdisinda oldugum icin sanki böylece biraz özlem giderebiliyorum.. :)

Nesli

Merve dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Merve dedi ki...

Hoşgeldin Nesli..Özlemini tahmin ediyorum ben 1 ay gittiğimde bile sıkılıp dönmek isterim hep :) istden istediğin resimler olursa bana söyle ben çeker yollarım :)

16 Ocak 2009 Cuma 14:17

serap dedi ki...

Merve bende blogunu zevkle takip ediyorum,okurken akıp giden bir anlatım tekniğin var.Takipçilerindenim :)

Merve dedi ki...

Teşekkür ederim serapcım..çok mutlu oldum böyle düsünmenene..sabah sabah guzel bir iltifat aldım artık günüm güzel geçer ;) bende seninkini takipteyim, yaptığın peçeteliği çook beğenmiştim!