Salı, Ocak 6

İnci'de İndirim..

İnci'nin klasik binici deri çizmelerini bilirsiniz. 2 sezondur hit olmuş durumdalar. Geçtiğimiz sene camel rengini ve grisini almıştım bu sezonda siyah istedim ama cok benzer 3 çizme saçma olacaktı bir de belki artık çok gordüğümden hevesim kaçtı. Ama nefti yeşil ve kahveli bir çizme vardı cok güzeldi. Dün itibariyle % 30, 40, 50 indirim başlamış..Almak isteyenlere duyurulur... =) unutmadan çizmelerin çok kaliteli çıktığını, rahat olduğunu ve yağmurda birçok kez giymememe rağmen derisinde tek leke kalmadığını söylemeden geçemeyeceğim.. :P

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

aaa
ben de geçen yıl beğendiğim gri çizme ankarada kalmadığından ist dan sipariş etmiştim, ama defolu çıkmıştı geri yolladılar... bi daha da alamadım...
şimdi de alamayacagımı biliyorum :P daha doğrusu almak istemediğimi :))
seneye bakalım :)
teşekkürler!

Merve dedi ki...

gizemcim seneye kesin daha güzel modeller gelir..ama almanı tavsiye ederim inci'den veya baska yerden cunku cok kullanıslılar hem kotla hemde elbiselerle güzel duruyorlar.. :) bir taşla iki kuş! :P