Cuma, Ocak 2

Kuruyoruumm..! :(( Öneriniz var mı?


Bu kuruluğun sebebi nedir anlayamadım bir türlü..Kendimi bildim bileli cok kuru bir cildim,saçlarım var:(( . aylarca yıkamayım yağlanmaz herhalde bu yuzden de kırıklar eksik olmuyor zaten neyse..Ama bu aralar kuruluk had saffaya ulaştı. Sabah kalkar kalkmaz krem sürüyorum yüzüme, dudaklarıma durmadan la roche-posay ceralıp sürüyorum. Elllerime burada da yazdığım Sally- Hansen sürüyorum.. gene kuru gene kuru! kuruluktan acır hale geldi artık..! :(
Beni bu dertten kurtarmak için önerisi olan var mı? Sevgilerimlee..

8 yorum:

yeseren dedi ki...

bebak acı badem kremi ve acı badem sütünü tavsiye ederim saçınız için de kesinlikle menekşe ve tatlı badem yağı iyi bir çözüm.hatta kuru saçlar genelde parlamadığı için banyonuzu soğuk duşla bitirip, saçlarınızı çıkmadan maden suyuyla durulayabilirseniz iyi olur.

Merve dedi ki...

Çok teşekkür ederim muhakak deneyeceğim..bahsettiğiniz yağları aktarda bulabilirim sanırım..

L@L dedi ki...

Mervecim cilt doktorum bana Ceradolin-P isimli yüz kremini vermişti umarım sana da iyi gelir :)

Merve dedi ki...

Tesekkür ederim lalcim..:) inşallah iyi gelir..

yeseren dedi ki...

genelde kozmetik nemlendiricileri tercih etmiyorum, çünkü ne kadar da olsa içinde yabancı maddeler var. aktarlarda istediğiniz yağı bulabilirsiniz. acıbadem kremi ve sütü de sanırım aktarlarda vardır yoksa da kozmetiklerde bulunabilir.

Merve dedi ki...

doğru söylüyorsunuz zaten allerjik bünyelere bazı nemlendiriciler allerji yapabiliyor içindeki maddelerden dolayı..daha bir aktara gitme fırsata bulamadım en yakın zamanda gidip alıcam! :)

yeseren dedi ki...

acı badem kreminin farkını hemen hissedersiniz emin olun :) özellikle gece yatmadan sürdüğünüzde sabah şaşırıcaksınız :) bi de insanın rengini mi açıyo ne :))

Merve dedi ki...

evet kullandım cok memnun kaldım bence de rengi acıyor ben zaten beyaz tenliyim hosuma da gidiyor acık tenli olmak o yuzden sorun olmaz benim icin ;) cok tesekkürler tavsiyeler icin hepsi cok yararlı oldu :)